Haha wat een journalistiekquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef No-P het volgende:
[..]
haha op 1:05 komen ze met een bericht dat hij op een site (fok) heeft geplaatst. "
"Wat ik in het weekend doe? Dat is natuurlijk clubbin met de Boys en non stop chickies jagen want jeweet.A man\\\'s got to what he\\\'s got to do men...jeweet just relaxin\\\'" --> dibble's woorden
quote:
het ergste is dat bij de laatse pic, ansswa (mehmet) op iemand lijkt die ik eens gekend heb (dat gezichtquote:Op maandag 17 november 2008 21:26 schreef etoz het volgende:
bij sommige pics denk ik gewoon, die hoofd hoort niet bij dat lichaam...het ergste daaraan is dat het niet eens gephotoshopt is..
die gast is nog metroseksueler dan David Beckham..quote:
Hij was de swa van zijn tante Ans. Eerst niet, maar toen mocht hij bij de gangquote:Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef etoz het volgende:
he maar waar staat Ansswa voor als ik vragen mag? is dat zijn bijnaam?
ik moet meer denken aanquote:Op maandag 17 november 2008 18:37 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze foto moet ik meteen hier aan denken:
Stuur Herald even je businessplan.quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn er al blanke, autochtone LoverBoys met allochtone chicks?
Die meiden kunnen ook zo labiel als de pest zijn... Moeite met cultuur, familie, Nederland...![]()
De zusje van deze dudes bijvoorbeeld!Volgens mij een gouden idee!
De juiste man voor deze missie!quote:Op maandag 17 november 2008 23:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Stuur Herald even je businessplan.
Maar het lijkt op een pratend kutje...Beetje fantsie, paar jaar geen vrouwenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:09 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Detail: hij heeft zich niet symmetrisch geschoren.
Epic Fail voor zo'n mooiboy als hij.
SQ is toch die blonde bimbo die beroemd werd omdat ze in het leger zat en een strip filmpje liet uitlekken?quote:Op maandag 17 november 2008 19:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
WTF dat meen je niethaar ken ik
heb ook wel eens gehosseld met haar
zij is een vriendin van SummerQueen (google maar op haar
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |