Die reactie is idd priceless:quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.chatnu.nl/media/viewmedia/1086916
Check die onderste post
En daarna uiteraard gaan huilen als je de hoer moet spelen
sowieso al die breezers die reageren zijn redelijk kansloos, je zou bijna zeggen....quote:Door Lady_SoraYa(15), 17 november 2008 13:43:01
Wat een lekkere jongen........ met zo'n jongen zou ik mijn maagdelijkheid zooow verlieze
Eens .... maar ik vraag me af wat er voor meisjes hierintrappenquote:Op maandag 17 november 2008 18:28 schreef Heberg het volgende:
Er wordt wel lachwekkend over gedaan, maar feitelijk is het DIEP DROEVIG & SCHANDALIG dat zulk TUIG zich in ons land zich op deze wijze onbeperkt hebben kunnen manifesteren met hun criminaliteit, intimidatie en nu eindelijk zijn opgepakt. Dit is een schoolvoorbeeld van wat er structureel mis is in NL. Dit is een topje van de ijsberg en wellicht zijn ze de volgende maand weer vrij !![]()
Sissy:quote:Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://partyflock.nl/user/12209:SUPER_GROVER.html
Dit is vriendje van die Sissy die eerder als een van de slachtoffers genoemd word, maar lijkt me nou geen typje om bij de 'gang' te horen
Mwah, ik weet het niet:quote:Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://partyflock.nl/user/12209:SUPER_GROVER.html
Dit is vriendje van die Sissy die eerder als een van de slachtoffers genoemd word, maar lijkt me nou geen typje om bij de 'gang' te horen
quote:Beroep: rentenier
Eerder dit:quote:Op maandag 17 november 2008 18:37 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze foto moet ik meteen hier aan denken:
Check anders ff die reacties onder zijn chatnu foto, verder wat Maikuuul zegt, normale mensen prikken hier toch wel redelijk snel doorheen dat dit een fout figuur is, maar als je die reacties op die foto's ziet is het echt diep triest hoeveel 15-jarige sletjes zich bijna letterlijk aan hem aanbieden. Maakt hem er niet minder fout om dat hij er ook gebruik van maakt, maar vraag me af waar dan als meid je verstand zitquote:Op maandag 17 november 2008 18:28 schreef Heberg het volgende:
Er wordt wel lachwekkend over gedaan, maar feitelijk is het DIEP DROEVIG & SCHANDALIG dat zulk TUIG zich in ons land zich op deze wijze onbeperkt hebben kunnen manifesteren met hun criminaliteit, intimidatie en nu eindelijk zijn opgepakt. Dit is een schoolvoorbeeld van wat er structureel mis is in NL. Dit is een topje van de ijsberg en wellicht zijn ze de volgende maand weer vrij !![]()
Als ik mijn puberende zusje met haar verkeerde vrienden zo eens zie dan vraag ik mij dat ook afquote:Maakt hem er niet minder fout om dat hij er ook gebruik van maakt, maar vraag me af waar dan als meid je verstand zit
Wat heeft FOK! dan precies gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef SHE het volgende:
Nu op boulevard
Beetje sneu dat als bron geenstijl wordt getoond. Fok! is de bron!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |