quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
om vervolgens nog even de weipaal erachter aan te jassen.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef Martinovibes het volgende:
Waarom kijken die gasten altijd alsof ze anaal genomen worden ?
Dat vind ik eerlijk gezegd nog het minst erge aan die gastenquote:Op maandag 17 november 2008 16:43 schreef yvonne het volgende:
Dat pruilmondje iedere keer op die foto's
Waarom denk je dat ie zichzelf liggend voor een zooi narcissen fotografeert?quote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef ElectricEye het volgende:
Echt zo'n blufTurk die elke ochtend een stijve van zichzelf krijgt als-ie in de spiegel boven z'n bed naar zijn, in eigen ogen, 'heldenlijf' kijkt.
1. Kansloos zulthoofd.
2. Nog veel kanslozere ranja-met-alcohol-sletjes die vallen voor zo'n persiflage op mannen.
Narcisme = cultquote:Op maandag 17 november 2008 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie zichzelf liggend voor een zooi narcissen fotografeert?
Die is rijp voor R&P hoor..
Tegen dat laatste zal hij zich wel hevig verzet hebben, komt 'ie in de krant kan 'ie z'n spieren niet tonen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef SolidArt het volgende:
Uit bed gelicht door het Arrestatie Team
Ze zijn nog aardig geweest, meestal trekken ze je uit je nest mee de auto in volgens mij... Hij mocht z'n broek en shirt nog aan doen..
quote:Hobbies:A real man is not a man, who makes love with 1000 different ladies. A real man is a man, who makes love with 1 lady, in 1000 different ways
Die foto's staan al in een topic van juli 2007.quote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef Silvercrest het volgende:
Waar halen jullie zo snel die foto's vandaan, en wat ik niet snap wisten fokkers sneller wat die gasten uitspookten dan justitie ???
Lees de hele OPquote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef Silvercrest het volgende:
Waar halen jullie zo snel die foto's vandaan, en wat ik niet snap wisten fokkers sneller wat die gasten uitspookten dan justitie ???
Hij mag deze week op 1000 manieren 1 zeepje oppakkenquote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef ScudRaket het volgende:
Vette soep man:
[ afbeelding ]
Hendig sjieke slip:
[ afbeelding ]
[..]_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |