Minder geldzorgen misschien, maar of hoogopgeleiden minder stress hebben waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Niet nodig, Tong. Het gaat meer om geld en welvaart, dan om hoogst opgeleidde opleiding. Als je een betere opleiding hebt, heb je meestal ook meer geld, dus minder stress, en meer mogelijkheden om gezond te leven.
Minder stress?quote:Op maandag 17 november 2008 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Niet nodig, Tong. Het gaat meer om geld en welvaart, dan om hoogst opgeleidde opleiding. Als je een betere opleiding hebt, heb je meestal ook meer geld, dus minder stress, en meer mogelijkheden om gezond te leven.
Het zijn andere zorgen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Minder geldzorgen misschien, maar of hoogopgeleiden minder stress hebben waag ik te betwijfelen.
HBO is nog steeds laagopgeleidquote:Op maandag 17 november 2008 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Minder stress?
Ik heb een HBO opleiding, maar zit onder de stress momenteel.
Dus dat gaat niet op. MBOers en VMBOers hebben een veel minder gestresst leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander soort stress. Als jij ontslagen zou worden, dan heb je met je goede papieren redelijk snel weer een nieuwe baan, en waarschijnlijk genoeg geld om wel een paar maanden op te 'teren'.quote:Op maandag 17 november 2008 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Minder stress?
Tuurlijk, als je (heel) weinig geld hebt zal het erg moeilijk worden om gelukkig te worden. Maar ik kan me zo voorstellen dat de gemiddelde manager met meer stress te kampen heeft op z'n werk dan de gemiddelde schoenenverkoopster.quote:Op maandag 17 november 2008 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn andere zorgen.
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze.
Maar ongelukkig zonder geld of ongelukkig met geld maakt wel een verschil.
Nogmaals, het is andere stress. Sommige stress is zelfs wel lekker, omdat het echt tijdelijke stress is, dus net even die deadline, en daarna de ontlading en het goede gevoel.quote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je (heel) weinig geld hebt zal het erg moeilijk worden om gelukkig te worden. Maar ik kan me zo voorstellen dat de gemiddelde manager met meer stress te kampen heeft op z'n werk dan de gemiddelde schoenenverkoopster.
Een minder gestreste baan misschien maar geldzorgen kunnen toch aardig wat stress veroorzaken lijkt mij zo.quote:Op maandag 17 november 2008 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Minder stress?
Dan maakt ie maar tijdquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 11:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
HBO is nog steeds laagopgeleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf MBO4 is hogeropgeleid![]()
Bron: Trajectbureau/onderwijsbegeleiding in de Regio Amersfoort
Nietes. Bron: ikquote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vanaf MBO4 is hogeropgeleid![]()
Bron: Trajectbureau/onderwijsbegeleiding in de Regio Amersfoort
met liefdequote:Op maandag 17 november 2008 12:33 schreef tong80 het volgende:
Doe maar een slotje.
In NWS loopt een zelfde topic met een relevantere TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |