abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_227582
Een hoer uit Amsterdam zegt Ruud meerdere malen als klant binnen gehad te hebben. Onderhandelingen tussen haar en de familie van Ruud zijn vooralsnog op niets uitgelopen. Of het gaat om iemand die een slaatje probeert te slaan uit de hele BB gekte is niet duidelijk.

Als er geen akkoord wordt bereikt, wordt het verhaal binnenkort aan de Telegraaf 'verkocht'. Vergeet niet van wie je dit verhaal het eerste hebt gehoord.

Groetjes,

John

pi_227583
Moet ie toch zelf weten. Of niet dan?
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  maandag 6 december 1999 @ 01:35:00 #3
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_227584
en ZE vertelde het jou persoonlijk natuurlijk ??
pi_227585
Als Ruud bij een Amsterdamse hoer is geweest voor een nummertje zal hij toch voor zijn vertrek destijds wel hebben betaald?

Een slaatje slaan uit de BB gekte doordat je als prostituee een van je klanten zegt te herkennen is wel wat ver gezocht. Want is Ruud eigenlijk wel te chanteren als het daar om zou gaan?

Ik zou zeggen: Laat die Ruud lekker met rust, en laten we blij zijn dat het oudste beroep in Nederland zo succesvol mag worden beoefend.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 6 december 1999 @ 03:25:00 #5
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227586
>grijs< wat een bullshit, denk je dan niet dat deze beroepsgroep geen andere clïenten met wat meer geld zouden gaan chanteren??

laat je nakijken joh.......

pi_227587
1) voor roddels en geruchten zonder bronvermelding moet je op het andere forum zijn. Dit kan je zelf net ter plekke verzonnen hebben.

2) ik denk niet dat Ruud chantabel is met hoerenbezoek, omdat het niemand zou verbazen. Die man kan geen vier dagen zonder sex en is geregeld meerdere weken bij zijn vriendin vandaan.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227588

John Dumas,

Je krijgt vermoedelijk te weinig aandacht van je vriendjes en zoekt sensatie of je bent lid van de zwarte kousen kerk. Ik heb op beide niets tegen maar hier ben je in het verkeerde huis.

maandag 6 december 1999 @ 08:29:00 #8
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_227589
John : Onderhandelingen tussen haar en de familie van Ruud zijn vooralsnog op niets uitgelopen.
GHaven : Oh, dus ze probeert waarschijnlijk een slaatje te slaan uit de BB gekte.

John : Als er geen akkoord wordt bereikt, wordt het verhaal binnenkort aan de Telegraaf 'verkocht'.
GHaven : Wis een waarachtig, ze probeert een slaatje te slaan uit de BB gekte.

John : Of het gaat om iemand die een slaatje probeert te slaan uit de hele BB gekte is niet duidelijk.
GHaven : @#$!&!? stop messing with my mind John!

John : Vergeet niet van wie je dit verhaal het eerste hebt gehoord.
GHaven : Hoezo John. Ben je bang dat iemand anders er met die 'eer' vandoor gaat?

Sorry John. Even serieus nu. Natuurlijk probeert ze geen slaatje uit de BB gekte te slaan. Er lopen onderhandelingen tussen duizenden prostituees en families van hoerenlopers. De Telegraaf is maar al te graag bereid om al die verhalen over ome Arie en schele Hendrik voor forse bedragen op te kopen en te publiceren.

Dat het dit keer om een bekende Neanderlander gaat is natuurlijk stom toeval. Laat je door de negatievelingen hierboven alsjeblieft niet weerhouden voor verdere postings over dit onderwerp.

Torenhoogachtend,

GHaven.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 6 december 1999 @ 08:43:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_227590
John, heb je hier bewijs van, anders vind ik het maar gelul in de ruimte.
Ik denk trouwens niet dat Ruud het interesseert aangezien hij al kenbaar heeft gemaakt wel eens naar de hoeren te zijn geweest.
Maarreuh, hoe bekend ben je zelf met deze hoer in kwestie? Toch opvallend dat niemand anders met dit nieuws kwam.
Dus inderdaad, dit hoort op het andere BB-forum thuis.
Waarom ik reageer? Ach, het is eens weer wat anders.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_227591
Voor deze onzin is dus dit:
Big Brother - Roddels, vragen, gein en ongein
forum gemaakt.
pi_227592
beetje vreemd dat ze daar na 10 weken pas achter komt.
pi_227593
Dan hoop ik wel dat Ruud zijn antibond shirt aanhad ,maar alle gekheid op een stokkie ,ik al gaat Ruud 30 keer in de maand naar de hoeren ,dat moet hij toch lekker zelf weten
pi_227594
quote:
op 12-06-1999 om 12:23 PM schreef swiebertje het volgende:
beetje vreemd dat ze daar na 10 weken pas achter komt.

Kijk, als het nou binnen de afgelopen 10 weken was, dan was het pas nieuws geweest.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227595

Groot nieuws! Dan is Ruud een van de miljarden mannen met een relatie of huwlijk die naar de hoeren gaan. En wat zou die hoer überhaupt voor interessants te vertellen kunnen hebben, behalve dan bijvoorbeeld dat ie onder wil liggen vanwege het goede uitzicht of hoe lang ie er over doet...
Zo langzamerhand weten we dat allemaal wel omdat Ruud er zelf constant over praat.

Iedereen heeft sex, dus het zou mij totaal geen ruk boeien hoe hij 't het liefste doet!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_227596
Bah! Waarom willen bepaalde mensen toch altijd iedereen het leven zuur maken!
De familie van Ruud chanteren over een bezoek aan een hoer... How low can you go!

Als iemand van Ruuds familie dit leest: laat je niet chanteren! Iedereen weet dat Ruud gek is op sex en nog altijd is hij de lieveling van het publiek. Gewoon omdat hij sympathiek is en er nooit op uit is om mensen het leven zuur te maken. Dat is toch veel belangrijker dan roddels over zijn favoriete standje!

Enne, John Dumas, misschien wil je tegen je hoertje zeggen dat ze zichzelf niet zo moet verlagen met dit soort chantagemiddelen. Als dat niet helpt, zeg haar dan ook dat het niet goed is voor haar klandizie. Misschien begrijpt ze dat dan wel.

pi_227597

Voor de hoer die Ruud als klant had: daar gaan je 15 minutes of fame. Glij lekker terug naar af, of schrijf een briefje aan het programma Catherine.

maandag 6 december 1999 @ 15:03:00 #17
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227598
De kans dat Ruud ooit eens bij de hoeren is geweest is zeer groot en zo wat?! Het is natuurlijk wel een feit dat hij in NL nooit meer normaal naar de hoeren zal kunnen gaan. Hij zal altijd herkend worden.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_227599

Ik woonde op de wallen en zag Ron Brandsteder
toen ook heel vaak. En echt niet in straten waar ie hoe dan ook iets anders te zoeken zou kunnen hebben. Herman Brood is ook een fervent hoerenloper en zo zijn er nog wel een paar. Niet dat het iets uitmaakt verder.
pi_227600
Dit topic staat ook al in het forum gein, ongein en roddels en hoort daar mijns inziens meer thuis.
deze gaat dus dicht.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')