Als er geen akkoord wordt bereikt, wordt het verhaal binnenkort aan de Telegraaf 'verkocht'. Vergeet niet van wie je dit verhaal het eerste hebt gehoord.
Groetjes,
John
Een slaatje slaan uit de BB gekte doordat je als prostituee een van je klanten zegt te herkennen is wel wat ver gezocht. Want is Ruud eigenlijk wel te chanteren als het daar om zou gaan?
Ik zou zeggen: Laat die Ruud lekker met rust, en laten we blij zijn dat het oudste beroep in Nederland zo succesvol mag worden beoefend.
laat je nakijken joh.......
2) ik denk niet dat Ruud chantabel is met hoerenbezoek, omdat het niemand zou verbazen. Die man kan geen vier dagen zonder sex en is geregeld meerdere weken bij zijn vriendin vandaan.
Je krijgt vermoedelijk te weinig aandacht van je vriendjes en zoekt sensatie of je bent lid van de zwarte kousen kerk. Ik heb op beide niets tegen maar hier ben je in het verkeerde huis.
John : Als er geen akkoord wordt bereikt, wordt het verhaal binnenkort aan de Telegraaf 'verkocht'.
GHaven : Wis een waarachtig, ze probeert een slaatje te slaan uit de BB gekte.
John : Of het gaat om iemand die een slaatje probeert te slaan uit de hele BB gekte is niet duidelijk.
GHaven : @#$!&!? stop messing with my mind John!
John : Vergeet niet van wie je dit verhaal het eerste hebt gehoord.
GHaven : Hoezo John. Ben je bang dat iemand anders er met die 'eer' vandoor gaat?
Sorry John. Even serieus nu. Natuurlijk probeert ze geen slaatje uit de BB gekte te slaan. Er lopen onderhandelingen tussen duizenden prostituees en families van hoerenlopers. De Telegraaf is maar al te graag bereid om al die verhalen over ome Arie en schele Hendrik voor forse bedragen op te kopen en te publiceren.
Dat het dit keer om een bekende Neanderlander gaat is natuurlijk stom toeval. Laat je door de negatievelingen hierboven alsjeblieft niet weerhouden voor verdere postings over dit onderwerp.
Torenhoogachtend,
GHaven.
quote:
op 12-06-1999 om 12:23 PM schreef swiebertje het volgende:
beetje vreemd dat ze daar na 10 weken pas achter komt.
Kijk, als het nou binnen de afgelopen 10 weken was, dan was het pas nieuws geweest.
Iedereen heeft sex, dus het zou mij totaal geen ruk boeien hoe hij 't het liefste doet!
Als iemand van Ruuds familie dit leest: laat je niet chanteren! Iedereen weet dat Ruud gek is op sex en nog altijd is hij de lieveling van het publiek. Gewoon omdat hij sympathiek is en er nooit op uit is om mensen het leven zuur te maken. Dat is toch veel belangrijker dan roddels over zijn favoriete standje!
Enne, John Dumas, misschien wil je tegen je hoertje zeggen dat ze zichzelf niet zo moet verlagen met dit soort chantagemiddelen. Als dat niet helpt, zeg haar dan ook dat het niet goed is voor haar klandizie. Misschien begrijpt ze dat dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |