Ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:04 schreef Stupendous76 het volgende:
Zijn er hier mensen met spierkrampen/tandenknarsen die daar meer dan alleen met stress last van hebben?
Hmm dat is ook een idee idd. Ik zal het eens overwegenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Oxymoron het volgende:
Je kunt ook, kaakklemmen krijgen van medicijnen.
Wat je, dan kunt doen, is Akineton nemen. Dat, helpt bij mij goed.
Wat versta je onder stress? Ik denk namelijk dat overprikkeling bijvoorbeeld ook al stress is voor je lichaamquote:Op donderdag 20 november 2008 17:04 schreef Stupendous76 het volgende:
Zijn er hier mensen met spierkrampen/tandenknarsen die daar meer dan alleen met stress last van hebben?
Hm, ik vind het eigenlijk helemaal bij mijn stijl passen zoals het geschreven is. Maargoed, ik dacht ik geef even een tip.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
O, dat vond ik, niet zo'n helder, boek.Ik vind Van een andere planeet - autisme van binnenuit, van Dominique Dumortier
, een goed boek. En Dubbelklik, van Landschip en Loes Modderman.
En The speed of dark van Elisabeth Moon, is een mooie roman, over HFA in de toekomst (jaar, 2030 ong.).![]()
Ik lees nu samen met de begeleiding: Het elastiek tussen lichaam en ziel.
Denk dat dat voor een ieder anders is. Ik heb geen ASS, maar bijt/klem wel m'n kiezen stukquote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat versta je onder stress? Ik denk namelijk dat overprikkeling bijvoorbeeld ook al stress is voor je lichaam
volgens mij heet het gabitril en wordt gebruikt bij epilepsie... zal morgen ff verder kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dat medicijn is niet geregistreerd en wordt niet verkocht in Nederland voor zover ik kan vinden.
thanks! (scheelt mij weer zoekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:18 schreef childintime het volgende:
http://www.spreekuurthuis(...)tiagabine_(gabitril)
Ik ben bezig met artikelen te schrijven over autisme en antipsychotica in kinderen met gedragsstoornissen (agressie, tantrums etc) en nee ik zou hetmijn kinderen (als ik ze had) ook niet zomaar geven nee...quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:22 schreef childintime het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af of mensen met ASS gebaat zijn met neurotransmitterremmende medicatie. Ik zou dochter het niet "zomaar" geven. Alles werkt al anders en soms doen die neurotransmitters maar wat en loopt zij dagenlang met haar hoofd "in de mist". Als ze dan nog medicatie zou krijgen ben ik bang dat ze helemaal haar eigen ik kwijtraakt.
Benzodiazepines worden vanaf komend jaar niet meer vergoed door de zorgverzekeraars tenzij het nodig is vanwege chronische ziekte. Oxazepam gaat mij ook geld kosten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
thanks! (scheelt mij weer zoeken)
ik zie wel dat clonazepam er ook tegen zou kunnen helpen, maar daar is verder weinig over bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |