dat denk ik niet.quote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef Kinga het volgende:
Na deze proef kunnen we wel langzaam zeggen wie de winnaar zal zijn denk ik. Of Hans of Huikwan wordt winnaar van ER.
of juist niet... de kans bestaat dat ze hem heel snel nog een sympathieke kant mee willen geven, net als ze nu met Yin hebben gedaan... in de hoop een "eerlijke" finale te regiseren...quote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef qonmann het volgende:
Hans kreeg zoveel zendtijd..hij zal er wel uitgaan..
quote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben bang dat Hiu het bij zo'n zware proef het aflegt tegen Hans die fysiek helaas veel sterker is..
Dat dusquote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben bang dat Hiu het bij zo'n zware proef het aflegt tegen Hans die fysiek helaas veel sterker is..
Voor mij is het Prince.quote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
M.i. is de enige terechte Robinson Hiu-Kwan....
Hij heeft wel een cruciale strategische fout gemaakt toen hij werd benaderd voor een complot.quote:
Oeh! Dat had ik even gemist. Moge Hans per ongeluk verkeerd van het balkje afvallen en zijn enkel verzwikken..quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus
(Maar ik zag wel een evenwichtsbalkje)
Ik roep een dag van persoonlijke rouw afquote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef Goodbye het volgende:
De proef ziet er wel leuk uit, though! Ik ben zéér benieuwd. Als Hans wint ga ik een pruillipje trekken denk ik![]()
Ik las: verkeerd op het balkje vallenquote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh! Dat had ik even gemist. Moge Hans per ongeluk verkeerd van het balkje afvallen en zijn enkel verzwikken..
My thoughts exactlyquote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh! Dat had ik even gemist. Moge Hans per ongeluk verkeerd van het balkje afvallen en zijn enkel verzwikken..
quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik roep een dag van persoonlijke rouw af
Als hij daarbij ook nog eens zijn enkel verzwikt, dan mag dat van mij...quote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik las: verkeerd op het balkje vallen
de persoonlijke mening van de makers doet er echt niet toe hoorquote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat dit wel eens de laatste ER zou kunnen zijn en ik dekn dat Ernst Paul niet gewild zou hebben dat één van die twee eigengeilers de laatste Robinson zou worden... Die zou toch wel voor Hiu zijn denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |