Ooh wat zijn we weer grappig zegquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef IQM het volgende:
Om gelijk haar signature erbij te pakken:
Niets dieper dan de oppervlakte...Wel, het litteken in je gezicht!![]()
![]()
![]()
!
Wat wel danquote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu je het zegt! Maar daar horen dit soort incidentjes toch echt niet bij.
Nee dat is juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 16 november 2008 22:36 schreef xqlusivv het volgende:
moet anti-kraak schoolgebouw.. niet gewoon kraakpand zijn? of loop ik achter?
Gaarne uitleggen in pm cq. fotoboek, bij voorbaat dank.quote:
Waaruit trek je die conclusie ten eerste?quote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij heb je vrij veel lichaamsbeharing.![]()
Zou dit een subtiel signaal van die jongeman geweest kunnen zijn?
Dat noem je wenkbrauwen en wimpersquote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij heb je vrij veel lichaamsbeharing.![]()
Die grote wenkbrauwen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Waaruit trek je die conclusie ten eerste?
En het is weinig subtiel om een vaas op iemand te gooien
En dat noem je: inzoomen of foto van dichtbij nemen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad en die zijn vrij groot, vandaar.
Dit noem ik een wit voetje halen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef MouzurX het volgende:
En dat noem je: inzoomen of foto van dichtbij nemen.
Eerder: kutopmerkingen maken.quote:
Inderdaad, bij ons in de hood branden we die wond na een tijdje gewoon dicht met een verhit mes.quote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef leppeh het volgende:
Littekens zijn flex omdat ze laten zien dat je uit de hood komt. Gewoon die wonden een beetje open houden dus, en na een week of twee laten dichtgroeien
Volgens mij ziet iedereens wenkbrauw er zo uit als je ze niet epileert.quote:Op zondag 16 november 2008 22:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die grote wenkbrauwen.
Inderdaad, maar het ontbreekt velen tegenwoordig aan subtiliteit.
Bij ons in de hood snijen we wonden gewoon elke keer weer open, zo ghetto zijn we.quote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, bij ons in de hood branden we die wond na een tijdje gewoon dicht met een verhit mes.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:58 schreef Jajong het volgende:
Als we dan toch bloederige pics posten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |