Das een wijnhandel. Maar in het centrum zitten vrij weinig drankzaken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de schouwburgring naast dat tunneltje richting parkeergarage.
Wat denk je zelf?quote:
Op de kattenrug zit een wijnhandel, dit is een gewone slijterij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das een wijnhandel. Maar in het centrum zitten vrij weinig drankzaken.
idd, enige die ik ken jahquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef Spooky4u het volgende:
Gall & Gall bij de AH iets anders weet ik niet
Aan die dacht ik dus ook eerstquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das een wijnhandel. Maar in het centrum zitten vrij weinig drankzaken.
[..]
Wat denk je zelf?![]()
![]()
Je bedoeld naast kijkshop neemik aan? Ik dacht altijd dat dat ook een wijnhandel wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de kattenrug zit een wijnhandel, dit is een gewone slijterij.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:59 schreef Ace1 het volgende:
Tegenover schouwburgpromenade zit mitra?
aah ok, thanksquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:59 schreef Ace1 het volgende:
Tegenover schouwburgpromenade zit mitra?
leuke sinterklaaskadoquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:48 schreef theKiD het volgende:
Zegt mij zo niets
Ik krijg net de jaarafrekening van Essent binnenFf op 1 December, 700 euro bijbetalen
![]()
o een kleine vaio ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef automatic_ het volgende:
Hihi. De vriend van mijn mama (of mijn stiefvader, hoe je het niemen wilt) wil(de) mij een babylaptop geven voor Sinterrrklaas
nee bedanktquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben ook in een gulle buiWil jij mijn sinterklaaskado?
![]()
Autsj...quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:48 schreef theKiD het volgende:
Zegt mij zo niets
Ik krijg net de jaarafrekening van Essent binnenFf op 1 December, 700 euro bijbetalen
![]()
Krijg je daar ook een babyvoeding bijquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef automatic_ het volgende:
Hihi. De vriend van mijn mama (of mijn stiefvader, hoe je het niemen wilt) wil(de) mij een babylaptop geven voor Sinterrrklaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |