aah okquote:
Hahaquote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah okdan ga ik deze week maar is kijken
zaterdag een verjaardagsfeest, en heb de indruk dat als ik 1 fles geef, die fles al die avond leeg is, dus worden toch minimaal flesje of 3 - 4
ik KAN soms aardig zijnquote:
ok, jah ik drink eigenlijk maar heel weinig mixen enzo.quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ik vond dat en Baileys nooit zo lekker, maar ik kan het steeds beter waarderen
en wat drink jij dan zoal ?quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef automatic_ het volgende:
Haha
Ik mix heel veel (of alles) met 7up, omdat ik jus d'orange kei smerig vind
Alleen bij garantstelling ouders, anders krijgen ze echt geen hypotheek.quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Heeft er hier iemand een beetje verstand van hypotheken en zulk soort zaken?
Ik sprak laatst een meisje en die zei dat twee kennissen van haar samen een hypotheek gekregen hadden. Maar: dat meisje had haar bachelor WO diploma en begon / was bezig met d'r master en haar vriend was over een paar maanden klaar met z'n master WO. En omdat zij beide een WO diploma hadden, konden ze al een hypotheek krijgen.
Niet dat ik haar ongeloofwaardig vind, maar dit vind ik erg sterk.. dat je met een WO diploma gewoon een hypotheek kan krijgen omdat dat blijkbaar als garantie staat van dat je het toch wel kunt opbrengen straks?
Ik snap het niet.
Ehhh ja ligt eraan.quote:
ik bestel alleen wodka redbull, krijg toch altijd wel rode wodkaquote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehhh ja ligt eraan.
Witte wijn, rose, rode wodka redbull, safari (7up) en ga maar door
Butterscotch is het gouden orgasme qua drankquote:Op maandag 17 november 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik KAN soms aardig zijn
maar goed, ik drink even hard mee met butterscotch
O zo lekker maar o zo plakkerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |