abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63347032
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Tjah, oud dus
dus vandaar alweer vergeten
Nah ja, het was ook meer dat ik me afvroeg waar ze nu mee bezig zijn, er wordt behoorlijk laag gevlogen...
pi_63347105
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nah ja, het was ook meer dat ik me afvroeg waar ze nu mee bezig zijn, er wordt behoorlijk laag gevlogen...
jah inderdaad dan zal ik het ook afvragen.

wij niet echt last van. Ook al wonen we toch wel in aanvlieg route
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_63347392
De laatste tijd zijn het niet alleen heli's, maar ook ontzettend veel vliegtuigen. Waar moeten die heen? Qua hoogte zouden ze Westpoint net niet raken (jammergenoeg).
pi_63347556
We wonen niet in een laagvliegzone dus zoveel last zouden we er niet van mogen hebben. Daar zijn wel ontheffingen voor mogelijk naruurlijk maar dan zou je verwachten dat daar een aankondiging van komt (of anders alleen bij dikke stront aan de knikker).
Ik ben in ieder geval allang blij dat ik niet meer in ons oude huis woon, daar trilden vloeren en muren al mee als er een helikopter laag overvloog.
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef VoreG het volgende:
Waar moeten die heen?
Gilze-Rijen?
pi_63347646
Gilze-Rijen is toch militair?

Komt er nu alweer een over.
pi_63347724
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef VoreG het volgende:
Gilze-Rijen is toch militair?

Komt er nu alweer een over.
Yep, maar die moeten ook vliegen...
Meestal merk je er nauwelijks iets van.
pi_63347753
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Yep, maar die moeten ook vliegen...
Meestal merk je er nauwelijks iets van.
Dit zijn alleen volgens mij geen militaire vliegtuigen. Zouden ze heel Afghanistan terug aan het halen zijn?
pi_63347939
Al gevonden:
quote:
Luchtmacht houdt oefening Hawkeye Challenge
Gilze-Rijen, 14 Nov 2008

In voorbereiding op de inzet in Afghanistan vindt van maandag 17 tot en met donderdag 20 november de oefening Hawkeye Challenge plaats. Tijdens deze oefening optimaliseren Chinook, Cougar en Apache helikopters de onderlinge samenwerking en die met grondeenheden.

Hawkeye Challenge besteedt aandacht aan de samenwerking met eenheden van de Koninklijke Landmacht. Helikopters verlenen Close Air Support en voeren Close Combat Attacks uit. Hierbij worden de helikopters door grondeenheden naar doelen geleid. Verder voeren de helikopters verkenningen en konvooibegeleiding uit én pikken ze op verschillende locaties grondtroepen op. Tevens wordt de samenwerking tussen de helikopterbemanningen onderling getraind.

Voor Hawkeye Challenge zijn een aantal bijzondere vlieggebieden aangewezen, waaronder de omgeving van de vliegbasis Gilze-Rijen, de Oirschotse- en Ginkelseheide, Veere (Zeeland), Ede en Eindhoven. Tijdens de oefening kan met oefenmunitie worden geschoten. Daarnaast is er intensief vliegverkeer van en naar de genoemde oefengebieden. De vliegbewegingen vinden plaats tussen 12.00 uur en 23.00 uur.
pi_63351685
Leuk, loop ik om 5 uur naar buiten om mijn vriendin op te halen hoor ik wat gerommel. Blijkt er een of andere idioot een ander met een hamer een keer of 10 te hebben geslagen. Stond er een paar seconden met nog wat mensen naar te kijken en toen doken we er boven op. Heel verwarrend en heel veel bloed, je weet niet wie wat is. Dacht eerst dat het een winkeldief was. Gelukkig hadden 2 man de dader (met hamer) snel onder controle, daarna gelijk 112 gebeld en de politie opgewacht aan de korvelseweg. Slachtoffer was naar binnen en zag er echt niet goed uit. Nauwelijks bij kennis en met spoed afgevoerd! Daarna nog een verklaring afgelegd, nu is alles afgezet en zijn ze bezig met technisch onderzoek. Denk niet dat ik dat beeld van iemand die met een hamer geraakt wordt snel uit mijn hoofd krijg. Je hoorde het gewoon kraken.

Bah

[ Bericht 2% gewijzigd door -_Tommy_- op 19-11-2008 18:32:28 ]
pi_63352068

*Stuurt een vergeetpilletje _Tommy_'s kant uit.

Waar was het?
pi_63352217
Waar was dat?
pi_63352371
Observantenhof hoop gewoon eigenlijk dat het niet willekeurig was...
pi_63352576
Damn! Dan hoef je niet blij te zijn dat je wat meemaakt
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63352631
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Niks van gemerkt.
pi_63352638
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dat is hier recht tegenover. Huisgenoot van me zei nog dat hij allemaal politie zag toen hij terug kwam van de Super.
pi_63352704
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef At-EZ het volgende:

[..]

Niks van gemerkt.
moet je nou even naar buiten kijken, dan zie je dat ze nu met de technische recherche foto's aan het maken zijn!

was echt lelijk, zit nu nog te trillen als ik denk aan die kerel, vriendin van mij heeft dienst in elizabeth op neurologie en heeft hem waarschijnlijk wel langs gekregen...
pi_63352715
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is hier recht tegenover. Huisgenoot van me zei nog dat hij allemaal politie zag toen hij terug kwam van de Super.
woon je boven microtech dan?
pi_63352738
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

woon je boven microtech dan?
Mwah niet helemaal recht tegen over
Ik woon in een zijstraat van de Hesperenstraat.
pi_63352794
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:01 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mwah niet helemaal recht tegen over
Ik woon in een zijstraat van de Hesperenstraat.
valsspeler
pi_63352806
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet je nou even naar buiten kijken, dan zie je dat ze nu met de technische recherche foto's aan het maken zijn!
Ah, de Lidl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')