Nah ja, het was ook meer dat ik me afvroeg waar ze nu mee bezig zijn, er wordt behoorlijk laag gevlogen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, oud dus
dus vandaar alweer vergeten
jah inderdaad dan zal ik het ook afvragen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nah ja, het was ook meer dat ik me afvroeg waar ze nu mee bezig zijn, er wordt behoorlijk laag gevlogen...
Gilze-Rijen?quote:
Yep, maar die moeten ook vliegen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef VoreG het volgende:
Gilze-Rijen is toch militair?
Komt er nu alweer een over.
Dit zijn alleen volgens mij geen militaire vliegtuigen. Zouden ze heel Afghanistan terug aan het halen zijn?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, maar die moeten ook vliegen...
Meestal merk je er nauwelijks iets van.
quote:Luchtmacht houdt oefening Hawkeye Challenge
Gilze-Rijen, 14 Nov 2008
In voorbereiding op de inzet in Afghanistan vindt van maandag 17 tot en met donderdag 20 november de oefening Hawkeye Challenge plaats. Tijdens deze oefening optimaliseren Chinook, Cougar en Apache helikopters de onderlinge samenwerking en die met grondeenheden.
Hawkeye Challenge besteedt aandacht aan de samenwerking met eenheden van de Koninklijke Landmacht. Helikopters verlenen Close Air Support en voeren Close Combat Attacks uit. Hierbij worden de helikopters door grondeenheden naar doelen geleid. Verder voeren de helikopters verkenningen en konvooibegeleiding uit én pikken ze op verschillende locaties grondtroepen op. Tevens wordt de samenwerking tussen de helikopterbemanningen onderling getraind.
Voor Hawkeye Challenge zijn een aantal bijzondere vlieggebieden aangewezen, waaronder de omgeving van de vliegbasis Gilze-Rijen, de Oirschotse- en Ginkelseheide, Veere (Zeeland), Ede en Eindhoven. Tijdens de oefening kan met oefenmunitie worden geschoten. Daarnaast is er intensief vliegverkeer van en naar de genoemde oefengebieden. De vliegbewegingen vinden plaats tussen 12.00 uur en 23.00 uur.
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Observantenhofhoop gewoon eigenlijk dat het niet willekeurig was...
Dat is hier recht tegenover. Huisgenoot van me zei nog dat hij allemaal politie zag toen hij terug kwam van de Super.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Observantenhofhoop gewoon eigenlijk dat het niet willekeurig was...
moet je nou even naar buiten kijken, dan zie je dat ze nu met de technische recherche foto's aan het maken zijn!quote:
woon je boven microtech dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is hier recht tegenover. Huisgenoot van me zei nog dat hij allemaal politie zag toen hij terug kwam van de Super.
valsspelerquote:Op woensdag 19 november 2008 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah niet helemaal recht tegen over
Ik woon in een zijstraat van de Hesperenstraat.
Ah, de Lidl.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet je nou even naar buiten kijken, dan zie je dat ze nu met de technische recherche foto's aan het maken zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |