Lidl.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:41 schreef Ace1 het volgende:
Tilburger slaat met hamer op plaatsgenoot in
Is het nou bij de AH (waar ik werk) of nettorama?
Tjah ik heb het ook net gelezen, natuurlijk gister ook al van tommy gehorod.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:41 schreef Ace1 het volgende:
Tilburger slaat met hamer op plaatsgenoot in
Is het nou bij de AH (waar ik werk) of nettorama?
mja een beetje maar... heb denk ik maar uurtje of 3 geslapen... wel vreemd om vandaag niets meer te zien... ze stonden gisteren het bloed weg te spuiten en nu is het weer schoon!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stil hier vandaag...
@ Tommy: heb je een beetje kunnen slapen vannacht? (ik zou er last van hebben i.i.g.)
quote:
Woensdag drie stuks zelfs, het wordt een groot probleem. Schijnbaar zijn het vooral veel jonge, beginnende crimineeltjesquote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef ghizzer het volgende:
en toen was de cafetaria een paar straten verder op overvallen. niet echt relaxt. hopelijk dat het personeel er een beetje genadig van af is gekomen, al las ik wel dat er een geldcassette is buitgemaakt.
quote:De Tilburgse politiechef Peter Verschuur heeft gisteren alle medewerkers van zijn district laten weten, dat de strijd tegen overvallen, tot hoogste prioriteit wordt verheven. De komende weken worden door de wijkagenten zoveel mogelijk locaties die verhoogde kans hebben op overvallen zoals cafetaria's, supermarkten, tankstations en restaurants bezocht. Zij geven een brief af met preventietips en roepen de exploitanten op om extra alert te zijn. Deze locaties worden ook extra besurveilleerd. De recherche zet alle beschikbare manschappen in op het onderzoeken van overvallen.
In het politiedistrict Tilburg zijn dit jaar al 69 overvallen gepleegd. In 9 zaken zijn inmiddels 17 aanhoudingen verricht. In heel 2007 werden 48 overvallen gepleegd. In 2006 bleef het aantal overvallen op 61 steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |