abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63352217
Waar was dat?
pi_63352371
Observantenhof hoop gewoon eigenlijk dat het niet willekeurig was...
pi_63352576
Damn! Dan hoef je niet blij te zijn dat je wat meemaakt
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63352631
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Niks van gemerkt.
pi_63352638
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dat is hier recht tegenover. Huisgenoot van me zei nog dat hij allemaal politie zag toen hij terug kwam van de Super.
pi_63352704
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef At-EZ het volgende:

[..]

Niks van gemerkt.
moet je nou even naar buiten kijken, dan zie je dat ze nu met de technische recherche foto's aan het maken zijn!

was echt lelijk, zit nu nog te trillen als ik denk aan die kerel, vriendin van mij heeft dienst in elizabeth op neurologie en heeft hem waarschijnlijk wel langs gekregen...
pi_63352715
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is hier recht tegenover. Huisgenoot van me zei nog dat hij allemaal politie zag toen hij terug kwam van de Super.
woon je boven microtech dan?
pi_63352738
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

woon je boven microtech dan?
Mwah niet helemaal recht tegen over
Ik woon in een zijstraat van de Hesperenstraat.
pi_63352794
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:01 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mwah niet helemaal recht tegen over
Ik woon in een zijstraat van de Hesperenstraat.
valsspeler
pi_63352806
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet je nou even naar buiten kijken, dan zie je dat ze nu met de technische recherche foto's aan het maken zijn!
Ah, de Lidl.
pi_63353064
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
Leuk, loop ik om 5 uur naar buiten om mijn vriendin op te halen hoor ik wat gerommel. Blijkt er een of andere idioot een ander met een hamer een keer of 10 te hebben geslagen. Stond er een paar seconden met nog wat mensen naar te kijken en toen doken we er boven op. Heel verwarrend en heel veel bloed, je weet niet wie wat is. Dacht eerst dat het een winkeldief was. Gelukkig hadden 2 man de dader (met hamer) snel onder controle, daarna gelijk 112 gebeld en de politie opgewacht aan de korvelseweg. Slachtoffer was naar binnen en zag er echt niet goed uit. Nauwelijks bij kennis en met spoed afgevoerd! Daarna nog een verklaring afgelegd, nu is alles afgezet en zijn ze bezig met technisch onderzoek. Denk niet dat ik dat beeld van iemand die met een hamer geraakt wordt snel uit mijn hoofd krijg. Je hoorde het gewoon kraken.

Bah
wtf, dat is echt zwaar shit man.
Verder niks bekend over toedracht enzo? maar beeld vergeet je denk ik niet zo snel nee. Zit er toch in.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_63353188
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:01 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Waar de bioscoop was ja, tegenwoordig is het één of andere indoor speeltuin.
Ja dat bedoelde ik, wist alleen niet precies wat er nu zit.
full stops and exclamation marks
pi_63353380
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

wtf, dat is echt zwaar shit man.
Verder niks bekend over toedracht enzo? maar beeld vergeet je denk ik niet zo snel nee. Zit er toch in.
nee, sprak een vrouw die er ook stond en die vertelde dat het gewoon begon, niet duidelijk of ze elkaar kenden of wat dan ook! hoop dus niet dat het willekeur is, hoop gewoon dat ze elkaar kenden en ruzie hadden, maar niet dat het een gek is die gewoon iemand gaat slaan!
pi_63353904
Is ie niet per ongeluk een paar keer tegen een dichte deur op gelopen toen jullie op de politie hebben gewacht? Maar idd echt hopen dat ze elkaar kende, want zo'n teringleijer die iedereen willekeurig zou willen meppen......
*** Nul Dertien ***
pi_63354076
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:37 schreef theKiD het volgende:
Is ie niet per ongeluk een paar keer tegen een dichte deur op gelopen toen jullie op de politie hebben gewacht? Maar idd echt hopen dat ze elkaar kende, want zo'n teringleijer die iedereen willekeurig zou willen meppen......
nee dat is niet gebeurd, daar denk je ook niet over na, je eerste reactie is dat je niet eens weet wie je moet pakken, meestal worden hier winkeldieven gepakt dus diegene die bovenop zit de "goede" maar dat was nu dus ook niet het geval, dus eerst moest die kerel overmeesterd worden

het was gewoon echt heel smerig! kom net achter dat er nog heel veel bloed op mijn armen zat ga maar even een hete douche pakken!
pi_63354340
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nee dat is niet gebeurd, daar denk je ook niet over na, je eerste reactie is dat je niet eens weet wie je moet pakken, meestal worden hier winkeldieven gepakt dus diegene die bovenop zit de "goede" maar dat was nu dus ook niet het geval, dus eerst moest die kerel overmeesterd worden

het was gewoon echt heel smerig! kom net achter dat er nog heel veel bloed op mijn armen zat ga maar even een hete douche pakken!
Mocht je zelf toevallig minime wondjes oid aan je armen hebben, of dat nu vtv of erna is gebeurd maakt niet uit, ga ff naar de dokter.. Just in case
*** Nul Dertien ***
pi_63354446
Kut NS
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63354549
Trouwens.. ff iets anders. Zijn er meer mensen die een brief van de gemeente hebben gehad voor 25 November?
Dan word er op oa. St. pieterplein, een grootschalige oeffening gehouden met ME en acteurs.. Relschoppers
Straten worden tijdelijk afgezet en er is door de dag heen een route "afgezet" van en naar NS-rangeerterrein aan de Hazelaarstraat. Via de Ringbanen.
Omdat pieterplein open ligt omdat die wijk word afgebroken, is dat een ideale lokatie naar het schjint.
*** Nul Dertien ***
pi_63354584
Kan ik van me 4 hoog mooi opkijken Als ik tenminste niet hoef te werken
*** Nul Dertien ***
pi_63355005
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:58 schreef theKiD het volgende:
Trouwens.. ff iets anders. Zijn er meer mensen die een brief van de gemeente hebben gehad voor 25 November?
Dan word er op oa. St. pieterplein, een grootschalige oeffening gehouden met ME en acteurs.. Relschoppers
Straten worden tijdelijk afgezet en er is door de dag heen een route "afgezet" van en naar NS-rangeerterrein aan de Hazelaarstraat. Via de Ringbanen.
Omdat pieterplein open ligt omdat die wijk word afgebroken, is dat een ideale lokatie naar het schjint.
ow ok, niks ontvangen maar zitten dan ook niet in het centrum
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_63355085
Tis bij mij achter, ik kijk op Pierplein uit Maar als ik zo eens naar t kaartje kijk uit de OP, dan denk ik dat er weinig zijn die dit hebben ontvangen
*** Nul Dertien ***
pi_63356106
jah daarom, ach jah, heeft schijnbaar wel in de krant gestaan
Ik luister NL-Talig
pi_63363003
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:55 schreef existenz het volgende:
Kut NS
Hihi
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63363047
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63363219
Tilburger slaat met hamer op plaatsgenoot in

Is het nou bij de AH (waar ik werk) of nettorama?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')