abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63337207
quote:
Op woensdag 19 november 2008 08:44 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

hmmm dan heb je dus gemiddeld per maand 60¤ te weinig betaald... of doe zoals ik de eerste keer deed... even je meterstanden nakijken en tot de ontdekking komen dat het licht wat het was komen opnemen de standen verkeerd had overgenomen en we daardoor 2x zoveel hadden verbruikt op papier dan in werkelijkheid!
Dat is ook al fijn jah
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 19 november 2008 @ 11:49:55 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63341115
Goedemiddag
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63342020
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag
nee, NU pas
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  woensdag 19 november 2008 @ 13:11:15 #229
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63343288
Mijn excuses
  woensdag 19 november 2008 @ 13:11:49 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63343296
Wow! Maandag mijn R4DS kaartje opgestuurd en ik heb hem nu al terug
pi_63343436
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:11 schreef automatic_ het volgende:
Mijn excuses
aanvaardt
Ik luister NL-Talig
  woensdag 19 november 2008 @ 13:22:57 #232
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63343627
Ik ga zo Prison Break kijken
pi_63345350
ik ga nog even doorwerken
succes met kijken
Ik luister NL-Talig
  woensdag 19 november 2008 @ 14:37:01 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63345661
Haha, doe dat! Ik ga richting R'dam zometeen
pi_63345777
quote:
Op woensdag 19 november 2008 08:44 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

hmmm dan heb je dus gemiddeld per maand 60¤ te weinig betaald... of doe zoals ik de eerste keer deed... even je meterstanden nakijken en tot de ontdekking komen dat het licht wat het was komen opnemen de standen verkeerd had overgenomen en we daardoor 2x zoveel hadden verbruikt op papier dan in werkelijkheid!
Heb het net nog ff nagekeken, maar ik heb sinds die meteropname alweer een stuk meer verbruikt dan op papier staat.. dus ik denk dat oa. me pc 24/7 aanlaten staan en veel sluipstroom hebben, een grote oorzaak zijn.
Ook de verwarming redelijk hoog aan hebben gehad laatste weken (kwakkelen met gezondheid) en lang douche zijn een oorzaak.. Dus denk dat het wel heel erg uit gemakzucht is Neemt niet weg dat het klote blijft
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63346079
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:37 schreef automatic_ het volgende:
Haha, doe dat! Ik ga richting R'dam zometeen
Rotterdam?
Ik luister NL-Talig
pi_63346393
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Heb het net nog ff nagekeken, maar ik heb sinds die meteropname alweer een stuk meer verbruikt dan op papier staat.. dus ik denk dat oa. me pc 24/7 aanlaten staan en veel sluipstroom hebben, een grote oorzaak zijn.
Ook de verwarming redelijk hoog aan hebben gehad laatste weken (kwakkelen met gezondheid) en lang douche zijn een oorzaak.. Dus denk dat het wel heel erg uit gemakzucht is Neemt niet weg dat het klote blijft
maar 60 per maand is wel heel veel hoor!

ik heb 2 jaar thuis gezeten en dus ook 24/7 tv en peecee aan, veel verwarming en veel in bad! ben er nooit overheen gegaan, betaal 131¤ per maand aan Essent! voor appartement!
pi_63346556
Overigens, nog over die helikoptervluchten:
quote:
Vliegbasis Gilze-Rijen begint weer met avondvliegen
Rijen, 07 Sep 2006

Het avondvliegen van de Apache gevechtshelikopters op de vliegbasis
Gilze-Rijen begint weer met ingang van maandag 11 september. Er wordt in principe op de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gevlogen van 18.00 uur tot uiterlijk 23.00 uur. Het avondvliegen staat gepland tot en met 29 maart 2007.

De avondvluchten zijn noodzakelijk om de vliegers alle vaardigheden bij te brengen die zij tijdens hun uitzending nodig hebben. De oefeningen bestaan uit vluchten naar en van laagvlieggebieden en het zgn. circuitvliegen in de onmiddellijke omgeving van de vliegbasis. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, worden de vliegbewegingen beperkt tot uiterlijk 23.00 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ophelia_ op 19-11-2008 15:27:00 (Letter vergeten) ]
pi_63346582
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

maar 60 per maand is wel heel veel hoor!

ik heb 2 jaar thuis gezeten en dus ook 24/7 tv en peecee aan, veel verwarming en veel in bad! ben er nooit overheen gegaan, betaal 131¤ per maand aan Essent! voor appartement!
Ik heb altijd maar 35 aan essent betaald.. Dat was wel goenoeg voor Electriciteit.. maar niet voor de rest van de kosten als gas, netwerkkosten en belasting
Vanaf December ga ik per maand dus 111 voorschot betalen. Dus dan kom ik er beter uit denk ik
Punt is dat ik voor het eerst op mezelf ging wonen, dus geen ervaring ermee had..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63346605
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigen, nog over die helikoptervluchten:
[..]

Tjah, oud dus
dus vandaar alweer vergeten
Ik luister NL-Talig
pi_63347032
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Tjah, oud dus
dus vandaar alweer vergeten
Nah ja, het was ook meer dat ik me afvroeg waar ze nu mee bezig zijn, er wordt behoorlijk laag gevlogen...
pi_63347105
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nah ja, het was ook meer dat ik me afvroeg waar ze nu mee bezig zijn, er wordt behoorlijk laag gevlogen...
jah inderdaad dan zal ik het ook afvragen.

wij niet echt last van. Ook al wonen we toch wel in aanvlieg route
Ik luister NL-Talig
pi_63347392
De laatste tijd zijn het niet alleen heli's, maar ook ontzettend veel vliegtuigen. Waar moeten die heen? Qua hoogte zouden ze Westpoint net niet raken (jammergenoeg).
pi_63347556
We wonen niet in een laagvliegzone dus zoveel last zouden we er niet van mogen hebben. Daar zijn wel ontheffingen voor mogelijk naruurlijk maar dan zou je verwachten dat daar een aankondiging van komt (of anders alleen bij dikke stront aan de knikker).
Ik ben in ieder geval allang blij dat ik niet meer in ons oude huis woon, daar trilden vloeren en muren al mee als er een helikopter laag overvloog.
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef VoreG het volgende:
Waar moeten die heen?
Gilze-Rijen?
pi_63347646
Gilze-Rijen is toch militair?

Komt er nu alweer een over.
pi_63347724
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef VoreG het volgende:
Gilze-Rijen is toch militair?

Komt er nu alweer een over.
Yep, maar die moeten ook vliegen...
Meestal merk je er nauwelijks iets van.
pi_63347753
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Yep, maar die moeten ook vliegen...
Meestal merk je er nauwelijks iets van.
Dit zijn alleen volgens mij geen militaire vliegtuigen. Zouden ze heel Afghanistan terug aan het halen zijn?
pi_63347939
Al gevonden:
quote:
Luchtmacht houdt oefening Hawkeye Challenge
Gilze-Rijen, 14 Nov 2008

In voorbereiding op de inzet in Afghanistan vindt van maandag 17 tot en met donderdag 20 november de oefening Hawkeye Challenge plaats. Tijdens deze oefening optimaliseren Chinook, Cougar en Apache helikopters de onderlinge samenwerking en die met grondeenheden.

Hawkeye Challenge besteedt aandacht aan de samenwerking met eenheden van de Koninklijke Landmacht. Helikopters verlenen Close Air Support en voeren Close Combat Attacks uit. Hierbij worden de helikopters door grondeenheden naar doelen geleid. Verder voeren de helikopters verkenningen en konvooibegeleiding uit én pikken ze op verschillende locaties grondtroepen op. Tevens wordt de samenwerking tussen de helikopterbemanningen onderling getraind.

Voor Hawkeye Challenge zijn een aantal bijzondere vlieggebieden aangewezen, waaronder de omgeving van de vliegbasis Gilze-Rijen, de Oirschotse- en Ginkelseheide, Veere (Zeeland), Ede en Eindhoven. Tijdens de oefening kan met oefenmunitie worden geschoten. Daarnaast is er intensief vliegverkeer van en naar de genoemde oefengebieden. De vliegbewegingen vinden plaats tussen 12.00 uur en 23.00 uur.
pi_63351685
Leuk, loop ik om 5 uur naar buiten om mijn vriendin op te halen hoor ik wat gerommel. Blijkt er een of andere idioot een ander met een hamer een keer of 10 te hebben geslagen. Stond er een paar seconden met nog wat mensen naar te kijken en toen doken we er boven op. Heel verwarrend en heel veel bloed, je weet niet wie wat is. Dacht eerst dat het een winkeldief was. Gelukkig hadden 2 man de dader (met hamer) snel onder controle, daarna gelijk 112 gebeld en de politie opgewacht aan de korvelseweg. Slachtoffer was naar binnen en zag er echt niet goed uit. Nauwelijks bij kennis en met spoed afgevoerd! Daarna nog een verklaring afgelegd, nu is alles afgezet en zijn ze bezig met technisch onderzoek. Denk niet dat ik dat beeld van iemand die met een hamer geraakt wordt snel uit mijn hoofd krijg. Je hoorde het gewoon kraken.

Bah

[ Bericht 2% gewijzigd door -_Tommy_- op 19-11-2008 18:32:28 ]
pi_63352068

*Stuurt een vergeetpilletje _Tommy_'s kant uit.

Waar was het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')