quote:Op maandag 17 november 2008 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob is er zo te zien. De cam staat alweer op de gang.
Die idd *ril*.quote:Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die van die Forrrrrrd dealerrrrrrr? Inderdaad
Als ie maar goede muziek draait. Moet 'm zo nog anderhalf uur in de auto aanhoren...quote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
GoedemiddagLunchtijd
Jammer dat Stenders er niet is, maar Giel nam het de vorige keer leuk over dus ik heb er niet zo'n problemen mee
Vrij oudquote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef ScottTracy het volgende:
Blue monday vs. Can't get you out of my head? Apart!
Nou, Stenders' programma zit altijd vol met goede muziek, en ik denk dat Giel zich wel aan die playlist moet houdenquote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie maar goede muziek draait. Moet 'm zo nog anderhalf uur in de auto aanhoren...
Had 'em nog nooit gehoord! Is het ook een single geweest of dat niet?quote:
Was officieel een SoulWax mash up, geen single geweest, maar wel verschenen op een soundtrack. Aldus:: http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(New_Order_song).quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had 'em nog nooit gehoord! Is het ook een single geweest of dat niet?
Roel !quote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Concertkaartje Sigur Rós. Check. Sleutels. Check. Portemonnee. Check. Klaar. Op naar Amsterdam!
Tot vanavondquote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Concertkaartje Sigur Rós. Check. Sleutels. Check. Portemonnee. Check. Klaar. Op naar Amsterdam!
Veel plezierquote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog lang niet... De HMH is relatief vlakbij waar ik nu zit.quote:
Ordinary World is ook mijn keuzequote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
Ahhh Duran Duran in de canonIk hoop Ordinary World
Maar The Reflex of Save a Prayer is ook goed
![]()
Ooh okay, maar je gaat vanavond dus wel. Leuk !quote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog lang niet... De HMH is relatief vlakbij waar ik nu zit.
Fiction Plane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |