Goeie link, dankquote:Op zondag 16 november 2008 13:52 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom niet deze link http://nl.justin.tv/arced2008tv
geluid uit en radio 1 aan.
Wat doet die dan, streelt z'n balletjes. Ben je preuts ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Suarez. Waarom doe je dat?
Kneusje eerste klas.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef onlogisch het volgende:
TERING ZIEN JULLIE AJACIEDEN NOU WAT IE DOET?
BAH BAH BAH ik kots echt op suarez
Ajax wil de 1-2 voorkomen, niet weggevenquote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, breng edele néger Sno in.²
Wat doet ie?quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Waarom moet hij zijn been doorhalen?quote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat doet die dan, streelt z'n balletjes. Ben je preuts ofzo?
Hij zorgt alleen dat die boer niet boven op hem valt door z'n been iets hoger te houden... Dat Pieters nou verkeerd terecht komtquote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Omdat Suarez dat denkt nodig te hebben. Zonde, want dat heeft hij helemaal niet nodig.quote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom moet hij zijn been doorhalen?
Er gebeurt vrij weinig, maar waarom moet die been omhoog naar het kruis?
Hij probeert die kut Pieters van zich af te krijgen die hem loopt aan te rijdenquote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeg dat welquote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nog maar 20 min
wat een kutwedstrijd
De bal was al achter de lijn. Het is echt een klootzak.quote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Hij ging toch duidelijk voor de bal.
Ja inderdaad.. hij ging voor de bal in de klootzakquote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef valek het volgende:
[..]
De bal was al achter de lijn. Het is echt een klootzak.
Zou een logische inbreng zijn...quote:Op zondag 16 november 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:
Daar komt Gabri, Marco wordt bang..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |