Opstarten, terug naar dashboard, update available en hoppakeequote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef santax het volgende:
Damn, kreeg je meteen bij het opstarten te zien dat er een update was?
Zucht, moet ik dan toch mijn gta kaartje openkrassen voor een nieuwe maand goud... dat die lamlullen eerst goudmembers doen ofzo?
D'r is ook geen reet aanquote:
Dat is wat ik eerder ook al zei, ik heb een hekel aan MS, maar ik heb iedereen verteld hoe ontzettend lekker dat menu in elkaar zat. Dus ben benieuwd of ik hier aan ga wennen, inmiddels ie is geupdate dus ik ga eens even ermee spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
D'r is ook geen reet aan![]()
Zoals ik van tevoren al dacht toen ik de screens zag is het allemaal ontzettend fancy geworden maar qua gebruiksvriendelijkheid ben ik er nog niet echt van onder de indruk (zo op het eerste oog). De vorige interface was gewoon ontzettend makkelijk. Verschillende dingen onder verschillende tabs, hoppakee. Vanavond eens wat langer naar kijken iig.
Owja; avatars
Even een minuutje of vijf extra mee gespeeld maar het blijft onlogisch in elkaar zitten. Nu moet ik naar m'n werk. Vanavond bij Morpheus eens wat extra mee spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef santax het volgende:
Dat is wat ik eerder ook al zei, ik heb een hekel aan MS, maar ik heb iedereen verteld hoe ontzettend lekker dat menu in elkaar zat. Dus ben benieuwd of ik hier aan ga wennen, inmiddels ie is geupdate dus ik ga eens even ermee spelen
bij de oude interface zaten heel veel dingen wel ver weggestopt, ben benieuwd of dat nu anders isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
D'r is ook geen reet aan![]()
Zoals ik van tevoren al dacht toen ik de screens zag is het allemaal ontzettend fancy geworden maar qua gebruiksvriendelijkheid ben ik er nog niet echt van onder de indruk (zo op het eerste oog). De vorige interface was gewoon ontzettend makkelijk. Verschillende dingen onder verschillende tabs, hoppakee. Vanavond eens wat langer naar kijken iig.
Owja; avatars
Over welke dingen heb je het dan? Marketplace/Games/Media/System vond ik een mooi onderscheid. Je weet precies waar dingen zitten die je nodig hebt.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef kepler het volgende:
bij de oude interface zaten heel veel dingen wel ver weggestopt, ben benieuwd of dat nu anders is
nou, bijvoorbeeld Xbox Live Arcadequote:Op woensdag 19 november 2008 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Over welke dingen heb je het dan? Marketplace/Games/Media/System vond ik een mooi onderscheid. Je weet precies waar dingen zitten die je nodig hebt.
Er is vast wel ergens een mogelijkheid om te themen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Is lelijker dan ik dachtlelijke kleuren enzo, hadden het grijzer moeten doen...
Staat hier allang, met drumstel en alquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Nemmii het volgende:
Over 48 min is het nog 2 dagen voor Guitar Hero World Tour !!![]()
Iedereen wacht voor die game hier he
Op zich is de game nog wel redelijk oké, alleen de framerate zakt af en toe echt dra-ma-tisch in elkaar zeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Aantal reviews van de nieuwe Need for Speed.
EDGE: 3.
IGN: 4.
Gamepro: 5.
![]()
![]()
Wanneer nemen ze nou voor goed en altijd afscheid van de serie? Het is al jaren dikke prut.
Straks maar eens proberen danquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef santax het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een mogelijkheid om te themen.
Zoals onder -systeem-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |