veel sterkte
hij blijft in je hart, dus verlies je hem niet volledig...
Ik weet hoe het voelt, en ik kan alleen maar zeggen heel erg veel sterkte.. en hopen dat je niet zo depri wordt als ik werd.(iedereen heeft het geweten ook dat mn hondje was heengegaan)
Geef hem een aai van me en voor jou een stevige hand van mij
knep, hondenliefhebber in hart en nieren
Everyday I wake up, you welcome me with a smile
Your shining eyes, they aren't shining anymore
When did it change, when did I truly lost you
When was the day your life was catching up
Why go, why leave, we still got a couple of years
The question keeps wondering in your head
The pain still rises, If I just could trade
Trade places, take the pain he's feeling
I want this soul to go on, even though I know it can't
All I can do is give comfort
Just a few days of comfort, that's all I'm good for
I have to watch and see you go, drift away
Just one more day I want with you
Just one more day to see you live
Your time is up and so is mine
I might find another but it will never be the same
tears fill my eyes when the moment comes
but it is not in my power to help you
Sleep well, friend of mine
Someday we will see eachother again.
Sterkte nogmaals knut
quote:En Knut kerel, 't zal zwaar worden maar uiteindelijk weet je dat dit het beste is voor hem. Enorm veel sterkte...
Op woensdag 27 maart 2002 01:55 schreef Havoc het volgende:
Friend of mineEveryday I wake up, you welcome me with a smile
Your shining eyes, they aren't shining anymore
When did it change, when did I truly lost loose you
When was the day your life was catching up
Why go, why leave, we still got a couple of years
The question keeps wondering wandering in your head
He's a good dog
I've had him for years
he used to get up when I'd walk by
now he just lifts up his ears
and he thumps his tail on the floor
when I talk to him
when I talk to long he just ignores me
and goes to sleep again
he's a good dog
I got him as a pup
I tried to teach him all the tricks
then I just gave up
'cause he never acted very bright
though his eyes they've got this glow
and I think he actually knows some things
that actually I don't
and he never barks at strangers
and he never barks at cars
and he howls at the coyotes
while they're howling at the stars
and he scratches at the back door
'til someone lets him in
then he scratches at the other side
'cause he wants back out again
he's a good dog
but one of these days
I'm gonna have to drive him into town
and have him put away
'cause he don't hear that good no more
and he can't hardly walk
but until then I look at him
and I say to him
he's a good dog
quote:Geen verder commentaar nodig...
Liefde voor een huisdier/hond overtreft alle mogelijke soorten liefde!!
quote:Sorry, maar dit vind ik redelijk zielig. Ik ben stapeldol op onze honden, maar ik hou nog altijd meer van mijn ouders en zusje. Zeker in het licht dat in mijn omgeving net mensen hun dochtertje van 3 hebben verloren, kan ik zeggen: dit is in mijn omgeving in ieder geval niet waar.
Op dinsdag 26 maart 2002 17:42 schreef Aphrodite het volgende:Liefde voor een huisdier/hond overtreft alle mogelijke soorten liefde!!
On-topic: Knut, veel sterkte. Maar dat wist je al.
Niets of niemand kan nu jouw pijn en verdriet verzachten, maar ik denk dat je wel wat kracht kunt halen uit de wetenschap dat heel veel mensen hier ooit hetzelfde hebben doorgemaakt.
Ik heb ooit op het asfalt gezeten met de kop van mijn lieve hond Boris op m'n schoot. De rest van zijn lijf was kapotgereden. Hij stierf in mijn armen en keek me tot het allerlaatste moment aan, alsof ik er wat aan kon doen dat hij was aangereden. Ik kreeg het halsbandje mee naar huis en mocht het zelf aan m'n ouders gaan vertellen.
Je denkt dat het nooit meer slijt, maar toch gebeurt dat. Nu kan ik weer lachen als ik foto's zie van Boris. Gekke, dolle hond.
Misschien klinkt het nu heel oneerbiedig voor je, maar ik was heel blij dat we snel na Boris een nieuwe hond kregen. Niet als vervanger, dat kan nooit, maar als afleiding. En al snel ga je ook van die nieuwe hond houden.
Roald is gewoon op. Die heeft een heel mooi leven gehad met jou. Zelfs dit doe je voor hem. Het is het beste voor hem en dat weet jij zelf ook.
Anyway, heel veel sterkte.
Onze hond bleek ineens een tumor te hebben. Toen ik terugkom van het sporten was het al gebeurd.
Gebruik deze laatste week goed.
gebeurt me zelden maar ik zit nu heftig m'n best te doen om m'n tranen te verbergen...
Geniet van die laatste wandeling, snuif nog een keer diep de geur van z'n vacht in je neus op....
take care
[Dit bericht is gewijzigd door Gompy58 op 28-03-2002 13:55]
De moedigste en grootmoedigste beslissing die je hebt moeten nemen, de beslissing om niet egoistisch te zijn, maar om je trouwe, liefste vriend een zachte dood te gunnen na een liefdevol leven.
Niets wat ik zou kunnen zeggen kan jouw pijn verzachten, maar ik heb je topic gebookmarkt, omdat ik weet dat ik over niet al te lang waarschijnlijk een soortgelijke beslissing zal moeten nemen.
Ik zal op 2e paasdag bidden voor je vriend en voor jou.
Heel, heel veel sterkte met deze moeilijke stap.
Mijn maatje is alweer bijna een jaar niet meer bij me. 14 jaar en kreeg zware hart problemen. Ik heb het er nog moeilijk mee merk ik wel.
Het is heerlijk weer buiten, dus geniet samen nog van die heerlijke honden momenten!
In your heart forever
heeft brok in keel vanwege eigen hond (een jaar geleden)
Doe deze laatste dagen nog leuke dingen met hem, verwen en knuffel hem nog maar eens lekker. Je mag je blij zijn dat je op deze manier afscheid van hem kunt nemen, het blijft natuurlijk klote.
Een foto of misschien wallpaper van je trouwe viervoeter is altijd nog leuk om als herinnering te hebben op je bureau.
Heel veel sterkte volgende week maandag en de tijd die er na zal volgen. De leegte die hij zal achterlaten kun je het beste vullen met herinneringen aan hem en alles wat jullie samen hebben meegemaakt, op deze manier blijft hij voortleven maar dan in je herinnering, zolang je hem bij je houd in je gedachte zal ie altijd nog een beetje bij je zijn.
Sterkte.
Denk maar terug aan alle leuke dingen die je met je hond hebt kunnen doen, moiie herringerinnen zijn altijd fijn gelukkig. En dat kunnen ze je niet afnemen
Sterkte Man.
Keb 2mnd geleden ook afscheid van m'n labrador moeten nemen en keb er nog steeds verdriet van ! Het zal echt enorm stil worden in huis waar je echt niet aan kunt wennen. Ik kreeg hem toen ik 3 was en nu ... nu ben ik 18. Vijftien jaar voor een labrador ... daar tekent iedereen voor hij had een mooi leven... *snik*
Sterkte !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |