quote:Totaal offtopic : Yvet!!!/
Op dinsdag 26 maart 2002 11:35 schreef Yvet het volgende:
Heel veel sterkte Knut. En geef nog een dikke knuffel aan dat beestje van me. Geniet van de laatste dagen, hoe moeilijk dat ook is.Knuffel
Yvet
Heel veel sterkte de komende dagen en maak er nog wat van...
Sterkte komende tijd
Een schamel "sterkte" zal weinig helpen. Misschien zijn alle "sterktes" samen wel een kleine pleister op de wonde.
Sterkte Knut!
Maak er een mooie dag van van de week!
Is het een idee om veel foto's of een video te maken??? ...tis maar een idee.
HEEL veel sterkte!
Een trouwere kameraad kan je je niet wensen en het heengaan doet altijd pijn ..
vervanging is onmogelijk .. hooguit compensatie voor het verlies....
Marjolein
Liefde voor een huisdier/hond overtreft alle mogelijke soorten liefde!!
* freud geeft vriendelijke klap op schouder
Sterkte man...
quote:Rivella. Een beetje vreemd, maar wel lekker...
Op dinsdag 26 maart 2002 17:42 schreef Aphrodite het volgende:
Liefde voor een huisdier/hond overtreft alle mogelijke soorten liefde!!
Sterkte Knut, lijkt me rot voor je.
Moge al die mooie herinneringen vooraltijd blijven bestaan!
quote:owjee...vind het nu al moeilijk...jemig,wat ben ik toch ook vreemd. Heb het lieve beest 1 keer gezien en maak me er toch druk om
Op dinsdag 26 maart 2002 18:12 schreef freud het volgende:
Sterkte man! Het ziet er naar uit dat ik die beslissing ook binnen niet al te lange tijdmoet nemen over Rusty (mijn hond). Hij is nu ook al weer 13...
Iig heel veel sterkte Knut...kan er verder niet meer over zeggen
Ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen.....
Sterkte.......
quote:Ik zit zelf zowat te janken terwijl ik dit lees. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Op maandag 25 maart 2002 20:54 schreef Knut het volgende:
En nu heb ik net de beslissing moeten nemen. Ik heb als het ware het doodvonnis getekend van mijn beste vriend ooit.Precies 12 jaar geleden kreeg ik hem. Ik werd bijna 11. Ik had na jaren zeuren mijn zin gekregen. Ik kreeg een hond!!
Ik kon mijn lol niet op. Er toen nog niet bij stilstaand dat ik hem ooit kwijt zou raken. Ik zou die lieve kop op een gegeven moment niet meer zien.Mijn moeder zei : "Hij is van jou. Je hoeft alleen maar van hem te houden."
Heb nooit begrepen waarom ze dat zei. Tot op de dag van vandaag. Maandag aanstaande 2 paasdag en ook mijn verjaardag. Dat is de dag die ik nooit vergeten zal. Ik ga dan met mijn hondje voor de laatste keer naar het strand. Ik ga voor de laatste keer ontroerd kijken als ik hem s'ochtends naar me toe zie lopen.
In de loop der jaren is het lieve dier ouder geworden zijn lichaam ging achteruit. Hij werd een beetje dement en zag dingen niet meer zo goed.
Ik heb me hier jarenlang stil voor gehouden. Ik heb niks gezien. Tot vandaag. Hij moest voor een controle naar de dierenarts. Kijken of de medicijnen nu wel aansloegen.Niet dus. Ik heb de beslissing moeten nemen om hem in te laten slapen. Ik heb 2e paasdag gekozen omdat ik die dag ALTIJD bewust meemaak. Ik dus zelfs als ik 83 ben nog weet dat mijn hondje er ooit is geweest. Hij zal dus altijd in mijn herrinering blijven. Nooit zal ik mijn hondje vergeten.
Hij heeft nog 1 week. Ik ga nu mijn laatste maandag in met mijn roald. Ik zal nooit meer een voor mij normale dag meemaken. Ik weet wel het slijt maar ik mis de lieverd nu al gigantisch. Ik zit voor het eerst in mijn leven iets te tikken terwijl de tranen over mijn gezicht lopen.Mijn beste vriend gaat dood!!!
1 ding zeg ik erbij als er hier een opmerking over een chinees komt met betrekking met mijn hond zal ik persoonlijk al je posts van dit hele forum verwijderen
Succes.
Het is gewoon zwaar klote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |