Janken zeg.. .quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Misschien het feit dat het geen echte Clio Williams is?
Je noemt alles al op. Plus het feit dat een auto namaken sowieso stratenmakers isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat is daar op de japstyle uitlaat, boos kijkers en achterlichten na stratemakers aan?
Er zijn lelijke after-market achterlichten. Maar die hier opzitten geven een nieuwe dimensie aan lelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:13 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
info over kneuzen-316
http://www.rdw.nl/nl/digi(...)ggegevens_online.htmquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef Noshiba het volgende:
Waar kan dat van het RDW vinden, dat je het kenteken invoert en dat je dan ziet wat voor auto het is etc?
Klopt maar dat moet je aangeven bij de RDW en dan opnieuw laten keuren... als je dit niet doet en ongeluk maakt heb je een probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef bietelboer het volgende:
Niet iedere auto rijdt rond met het orginele blok
auto hoef je volgens mij alleen te laten herkeuren als je meer dan 40% vermogenswinst hebt of het aantal cilinders veranderd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:14 schreef invine het volgende:
[..]
Klopt maar dat moet je aangeven bij de RDW en dan opnieuw laten keuren... als je dit niet doet en ongeluk maakt heb je een probleem.
totdat puntje bij paaltje komtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef bietelboer het volgende:
Officieel wel, maar dat gebeurt maar zelden.
Als de politie een onderzoek in gaat stellen dan heb je zo'n zwaar ongeluk veroorzaakt dat je het ook verdient hebt...
Maar mijn verzekering bv die doet daar totaal niet moeilijk over, mocht zo een 1,8 VTEC in hangen was geen probleem. Als zei er maar van af wisten dan was het goed.
leuk in theorie, maar de praktijk kan zo gaan (collega is onderstaande echt overkomen)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:04 schreef eevebe het volgende:
[..]
auto hoef je volgens mij alleen te laten herkeuren als je meer dan 40% vermogenswinst hebt of het aantal cilinders veranderd...
+ remmentestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef fathank het volgende:
Met meer dan 40% vermogenstoename zul je oa een weggedragtest moeten doen in Lelystad op een testcircuit ofzo.
ja, ik had rond de 41% en dat vonden ze zonde van het geld om daarvoor naar lelystad te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef fathank het volgende:
Met meer dan 40% vermogenstoename zul je oa een weggedragtest moeten doen in Lelystad op een testcircuit ofzo.
Hadden ze vast goeie sex gehad de nacht er voorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:03 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ja, ik had rond de 41% en dat vonden ze zonde van het geld om daarvoor naar lelystad te gaan.
Wtf die BMW heeft ingebouwde machinegeweer uitlatenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:13 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Op Youtube ook een paar prachtige filmpjes:
Op een gegeven moment zie je een BMW gas geven bij een microfoon![]()
Kenteken: LB-DS-37
RDW:
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 316I E2![]()
![]()
75KW!!!!!
Brandstof Benzine
Ik snap niet dat zulke gasten een 316 kopen helemaal uitbouwen met tupperware alles moet M3 zijn, kermis achterlichten enzo
Waarom steek je dat geld dan niet in een 320i heb je tenminste nog een 6 cilinder met echt een mooi geluid en sta je tenminste ook niet bij elk stoplicht voor lul zover je dat al niet staat
Deze ook (alleen wel iets mooier):quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Benny_Lava het volgende:
Wtf die BMW heeft ingebouwde machinegeweer uitlaten
denk dat die eerder het geluid bedoelde! en die bmw is echt super mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Deze ook (alleen wel iets mooier):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Deze hoort hier natuurlijk eigenlijk niet in dit topic... )
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef bietelboer het volgende:
DIe bmw staat duidelijk in het verkeerde topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |