*proest*quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond zojuist een mailtje met een persbericht van Chevrolet in mn mailbox....
dit is dus wat je krijgt als je een Matiz de prestaties van een Corvette geeft....
Je kan zeggen wat je wil, of je het mooi vind of vreselijk lelijk, het is geen stratemakersferrari. De gemiddelde stratenmaker kan nog nieteens het motorblok betalen voor zo'n auto. Laat staan de ombouwkosten. Dit is gewoon een racewagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
*proest*![]()
Ok, de intentie van t project, kan ik zeer zeker waarderen, net zoals die gast die toen n Oldsmobile V8 in n Lelijk Eendje had gemikt.. Maar de uitvoering...... Dat ding ziet eruit of ie gestoken is door n wesp en er allergisch voor is... Te dik...
K zeg ook niet dat t n stratemakersferrari is, k vin m gewoon botte-lelijk.. Maar daarom zeg ik ook, respect voor t idee an sich, maar de manier waarop de body is aangepakt (heb ik t over stijl, niet kwaliteit) is niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, of je het mooi vind of vreselijk lelijk, het is geen stratemakersferrari. De gemiddelde stratenmaker kan nog nieteens het motorblok betalen voor zo'n auto. Laat staan de ombouwkosten. Dit is gewoon een racewagen.
Waarom zei je dit dan niet over de Kadett V8 die ik ooit een keer gepost had..??quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, of je het mooi vind of vreselijk lelijk, het is geen stratemakersferrari. De gemiddelde stratenmaker kan nog nieteens het motorblok betalen voor zo'n auto. Laat staan de ombouwkosten. Dit is gewoon een racewagen.
Idd butt ugly!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zeg ook niet dat t n stratemakersferrari is, k vin m gewoon botte-lelijk.. Maar daarom zeg ik ook, respect voor t idee an sich, maar de manier waarop de body is aangepakt (heb ik t over stijl, niet kwaliteit) is niet mijn smaak.
Dat is gewoon een 911 3.0 SC Targa Gemballa uit 81.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Turquaz52 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Porsche-911-SC-Gemballa-Targa-mega-selten-Bj-1981_W0QQitemZ380101445043QQcmdZViewItemQQptZAutomobile?hash=item380101445043&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66:2|65:2|39:1|240:1318#ebayphotohosting
Wat the fuck is dit..??
Zoals de meeste dingen die Gemballa uitbraakt hoort die hier zeker wel in thuisquote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is gewoon een 911 3.0 SC Targa Gemballa uit 81.
En zoals eerder gezegd hoort die absoluut niet in dit topic thuis
Importquote:
*Kuch* bakverhoudingen *kuch*....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:24 schreef osmo het volgende:
550pk op zo'n licht ding en maar een top van 260? Ze hadden beter wat aan de stroomlijn
Hier nog een foto:
[ afbeelding ]
Ja want een Gemballa rij je er uit in een Golf TDI met VR6 logoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef osmo het volgende:
[..]
Zoals de meeste dingen die Gemballa uitbraakt hoort die hier zeker wel in thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus mensen met geld om een dure/krachtige wagen aan te schaffen hebben ook automatisch smaak, en alle creaties van gemballa, hamann, ... zijn allemaal estethische hoogstandjes?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja want een Gemballa rij je er uit in een Golf TDI met VR6 logo![]()
Gemballa's hebben erg lekkere prestaties, dat ze teveel plastic gebruiken is een kwestie van smaak
Het gaat hier om teveel plastic op veel te weinig vermogen
beetje retarted conclusie..quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef osmo het volgende:
[..]
Dus mensen met geld om een dure/krachtige wagen aan te schaffen hebben ook automatisch smaak, en alle creaties van gemballa, hamann, ... zijn allemaal estethische hoogstandjes?
En dat teveel plastic en te weinig vermogen is gewoon omdat die klapjostis geen geld meer hebben om hun kadett/crx/corsa/golf/... ook nog eens motorisch te verkrachten...
Maar DAT DINGK wat ik gepost heb dus wel...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
beetje retarted conclusie..
Nee mensen met veel geld hebben niet automatisch smaak.. Gemballa ed pakken een auto echter motorisch flink aan, en daarnaast bespoileren ze de auto's ook.. Alpina en AMG doen dat iets subtieler als Gemballa, welke van de 2 je mooier vind is een kwestie van smaak (er zullen best mensen zijn die t WEL mooi vinden).. T gaat hier om stratemakers ferrari's oftewel klapjosti's met rijdende roestfabrieken die er nog wat moois van willen maken op t oog, en dat mislukt nogal. Gemballa is bijna exclusief voor Porsche bezig; die maakt snelle auto's nog sneller en opvallender, dat is niet ieders smaak, daarmee horen ze echter NIET in dit topic thuis.
WTF, is dat die ROC in Eindhoven?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Special 4 Fok!, Mijn reputatie op het spel gezet, en een foto weten te maken![]()
De gebouw op de achtergrond is mijn school
Kut school.
![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 9 februari 2009 19:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
WTF, is dat die ROC in Eindhoven?
[edit] Ja dus, was al eerder antwoord op gegeven. [/edit]
nogsteeds het verkracht van een zeer mooie clio.. mits die origineel was..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig geen 1,2 maar een Phase I 2.0 16V.
Volgens mij heeft dat ding zelfs 200pk....of dat waar is....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig geen 1,2 maar een Phase I 2.0 16V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |