No shit sherlockquote:Op zondag 1 februari 2009 00:49 schreef raulbouli het volgende:
Wow die bmw hoort hier echt niet !11!1
Het ging mij dan ook alleen om de uitlatenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef bietelboer het volgende:
DIe bmw staat duidelijk in het verkeerde topic!
Dat noemen ze een toerenbegrenzerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Wtf die BMW heeft ingebouwde machinegeweer uitlaten
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat noemen ze een toerenbegrenzer.
Damn, volgens mij heeft de eigenaar te veel Star Trek gekeken.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
entoch is het een FWDquote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zonde van een toch best mooie auto
Of aan back to the future deel 2348934quote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn, volgens mij heeft de eigenaar te veel Star Trek gekeken.
Het model ervoor (en eik alle modellen daar wee voor) waren best mooi.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zonde van een toch best mooie auto
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Het model ervoor (en eik alle modellen daar wee voor) waren best mooi.
Dit model is de meest mislukte van de hele serie wat mij betreft
is wel 75pk hoor!!quote:
En hij hangt scheefquote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef fathank het volgende:
En links zo'n hitteschild op z'n bumper bij de uitlaat, en rechts niet
de linker zal aangesloten zitten & de rechter niet ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef fathank het volgende:
En links zo'n hitteschild op z'n bumper bij de uitlaat, en rechts niet
Welk bedrijf krijgt het in godsnaam voor elkaar om zulke bodykits te verkopenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die trekhaak maakt het wel helemaal af natuurlijkquote:
JA! So WHATquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef raulbouli het volgende:
omg....dat hier liefhebbers voor bestaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |