vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
ik heb de kieswijzer gedaan op www.kieskompas.nl en aan de hand daarvan heb ik gestemd... biljet vandaag op de bus gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
Wie gaat er nog meer stemmen voor waterschap Dinkel en Regge? Ofzo
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is veel te lang en ik vind hem stom.
ik vind dat er wel wat info bij moetquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:39 schreef Rikketik het volgende:
Maar ik heb wel mooi een oud zeikwijf in een scootmobiel geramd met de bloemenkar.
is je dag toch nog een beetje goed gekomenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:39 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond trouwens.
Wat een kutdag bij de Appie. Ik was al moe, maar hoe de klanten je soms het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen... Was ook nog eens een half uur te laat klaar en wilde net mijn jas aantrekken (rond 17.30), komt die vrachtwagen een uur te vroeg.Kon ik een half uur staan uitladen omdat iedereen nog bezig was.
Maar ik heb wel mooi een oud zeikwijf in een scootmobiel geramd met de bloemenkar.
Was wel een lekkere afsluiter inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is je dag toch nog een beetje goed gekomen
Later.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik rond hem af voor vandaag
fijne avond allen, spreek jullie wel weer
Regge en Dinkel is hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga wel stemmen voor het waterschap maar natuurlijk niet het waterschap Dinkel en Regge.
Goeie zaak, weg met die OPquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is veel te lang en ik vind hem stom.
Zeg je dat mijn ex dan ook even?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag en ik voed hem goed dus dat zal wel meevallen.
Bla bla Pepernoten bla bla Sint bla bla Pieten bla bla dat was het wel ongeveerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef Fems het volgende:
Woah, ik heb een heel topic gemist, en ik heb geen zin om terug te lezen.
Korte samenvatting?
je vergeet je paardenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bla bla Pepernoten bla bla Sint bla bla Pieten bla bla dat was het wel ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |