In Vancouver niet lijkt me. En onder de 6 minuten op de 5 lijkt me ook wel een erg grote stap ineens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie: duikt Kramer dit seizoen onder de 6 minuten?
Dat moet dan hier gebeuren:
6-8 maart: WB finale (Salt Lake City).
12-15 maart: WK afstanden (Vancouver).
Of wellicht onder de 12:40.
Timmer toch wel erg triest en Wüst eigenlijk net zo. En Gerritsen leek prima in vorm op de 1000...quote:1 6 Natasja Bruintjes 1:17.67
2 3 Annette Gerritsen 1:18.32
3 4 Ireen Wüst 1:19.27
4 8 Anice Das 1:21.20
5 5 Wieteke Cramer 1:21.28
6 2 Marianne Timmer 1:21.66
Ik denk niet dat Kramer een week voor de WK Afstanden zich kapot gaat rijden, en Svencouver is een laaglandbaan. Volgend jaar zie ik het ook niet gebeuren, vanwege de OS.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie: duikt Kramer dit seizoen onder de 6 minuten?
Dat moet dan hier gebeuren:
6-8 maart: WB finale (Salt Lake City).
12-15 maart: WK afstanden (Vancouver).
Of wellicht onder de 12:40.
Wustquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:15 schreef wimderon het volgende:
Overigens is er een skateoff geweest voor de 500 en 1000m. Timmer won op de 500 van Kuipers. De 1000 leverde toch wel een enigszins verrassende uitslag op:
[..]
Timmer toch wel erg triest en Wüst eigenlijk net zo. En Gerritsen leek prima in vorm op de 1000...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:51 schreef sturky100 het volgende:
Geen Live schaatsen aankomend weekend bij de NOS. In ieder geval niet op vrijdag en zaterdag.
Jammer, missen we de 5000 met Sven en Harvard en de 1500 met toppers. Tevens geen 1500 en 3000 meter bij de dames.
Alleen een paar van die lousy samenvattingen met Herbert..........
Kan ook zijn dat ze simpelweg te vaak te diep is gegaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Ericr het volgende:
Vind Wust veel te gelaten de laatste maanden, lijkt Misa Krajicek wel. Gelet op het verval in tijden van Wust zal het aanpoten worden om volgend jaar de OS te halen. Heeft Wust soms een privecoach waar ze mee aan het bonken is?
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef robbolo het volgende:
Tvp. Sven gaat dit seizoen alleen op de 500 en 1500 meter een PR rijden. In ieder geval geen WR's voor hem dit jaar.
Niet zulke opvallende uitslagen, Jorien Voorhuis en Lisette van der Geest worden wel eerste en tweede op de 1500 meter in de B-groepquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Montov het volgende:
Voor mensen die de tijden vrijwel live willen meevolgen: http://www.isuresults.eu/2008-2009/worldcup/erfurt/index.html
Nu is de 500m vrouwen aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef Remzz het volgende:Te vroeg getypt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 plaatsje gezakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Ik denk dat hij dit seizoen niet op zijn best is, omdat hij zich vooral richt op Vancouver. Het zou kunnen op t einde van t seizoen, maar ik denk dat hij die gewoon aan zich voorbij laat gaan, om zich nog beter te focussen op Vancouver. Maar het blijft speculatie natuurlijk. Hij kan net zo goed uit zijn slof schieten. wat ik eigenlijk ook hoopquote:
Geen tijd onder de 6:10.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Montov het volgende:
Kramer heeft dit seizoen 6 keer een 5km gereden. Twee keer 6:14, twee keer 6:15 en twee keer 6:16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |