N00b!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:41 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een Classic Player Baja Fender Telecaster besteld
[ afbeelding ]
Linkse. Al is de rechtse wel mooier, maar daar gaat het niet om. I want tha sound
quote:
Lekker hequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:40 schreef Cynic het volgende:
Wat hebben die EMG's een output trouwens!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:25 schreef Cynic het volgende:
Tele's en grote plassers worden overgewaardeerd
Dat werkt wel ja.quote:
Jammer dat ze in een Tele zittenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:40 schreef Cynic het volgende:
Wat hebben die EMG's een output trouwens!
Kijk nog eens goed naar dat plaatje een paar posts hierboven..quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jammer dat ze in een Tele zitten
Nee hoor, in een Washburnquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, een Tele met EMG's, zonde van die fijne elementenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar dat plaatje een paar posts hierboven..
Ja met dikkere bas snaren. dus e B G zijn normale .010 snaren maar D A E zijn dikker (geloof .011 dikte maar weet ik niet zeker) vergat ik gister te zeggenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat werkt wel ja.
Had je hier ook 010 op zitten trouwens? Ik heb al in geen eeuwen meer op 009 snaren gespeeld en deze leken me daar ook te dik voor.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geeft niet, vroeg het me af omdat het wel lekker speelt, geeft wel een strak gevoel namelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja met dikkere bas snaren. dus e B G zijn normale .010 snaren maar D A E zijn dikker (geloof .011 dikte maar weet ik niet zeker) vergat ik gister te zeggen![]()
[..]
Dat is precies zoals die headstock eruit ziet ja.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb ook een grote plasser!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is precies zoals die headstock eruit ziet ja..
Dat heb ik met Warwick.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm... Dildobas met een kipknots headstock.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heb ik met Warwick.
Hoewel die misschien nog meer op een kipknots lijkt.
Als jij zo'n vorm tussen je benen hebt hangen zou even langs de dokter gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, moet je even naar Volendam. Er lopen daar genoeg rond.quote:
Familie van Annie zeker?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, moet je even naar Volendam. Er lopen daar genoeg rond.
Dat zeg ik ook altijd tegen mensen met een telecaster om, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als jij zo'n vorm tussen je benen hebt hangen zou even langs de dokter gaan
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mensen met een telecaster om, ja..
Gewoon voor de grap serieus bieden enzo en dan komt hij op het laatste moment pas achter dat jij het bentquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:05 schreef Daantke het volgende:
http://link.marktplaats.nl/207945261
kankerlijer beetje mn gitaar voor het driedubbele door verkopen
kan niet want het is ook een driedubbele advertentiequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gewoon voor de grap serieus bieden enzo en dan komt hij op het laatste moment pas achter dat jij het bent
Dat heet nou handel, vriendquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:05 schreef Daantke het volgende:
Ik heb het over die rode, tuurlijk handel is best, maar niet zoals hij het doet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat heet nou handel, vriendKlopt het ook wat hij beweerd, met die nieuwe tuners en dat nieuwe spuiten, of kan je dat zo niet zien?
Afstellen me reet, die kerel is een vriend van hem dus die stelt ´m óf gratis af óf onder de vijftig euro, en afstellen krijg je bijna nooit terug in je vraagprijs.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:27 schreef The_Dean het volgende:
Is naar een gitaarcustomizer geweest, dus die rekening vertaald zich in de vraagprijs
Wel stoer ding, maar niet voor die 300. Met die 120 van jou was ik net te laat, wou er wat een project van maken... goede body en hals...
maar ik heb ook nog wel een superfijne explorer, kopen? 300 euro, afgesteld en welquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:27 schreef The_Dean het volgende:
Is naar een gitaarcustomizer geweest, dus die rekening vertaald zich in de vraagprijs
Wel stoer ding, maar niet voor die 300. Met die 120 van jou was ik net te laat, wou er wat een project van maken... goede body en hals...
Als je hem voor die driehonderd euro wil kopen mag je me midden in de nacht nog wakker bellenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Pics en specs
Hendrickson toch? Info? Ken het verder niet... Vooral veel pics!!
En bevalt hij niet?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:05 schreef Daantke het volgende:
quote:alles werkt top, zelfs de tremolow!
Dat is toch helemaal niet grappig joh lamhaas :")quote:Op zondag 16 november 2008 03:39 schreef guitarist.nl het volgende:
Hij heeft z'n tremolo vet laag staan. Tremolow. Vandaar ook de fretbuzzing.
Laat eens horen danquote:Op zondag 16 november 2008 09:18 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb een electronisch drumstel en een orgeltje erbij! kan ik nu dus nog toffere liedjes maken (Y)
a la ZZZ?quote:Op zondag 16 november 2008 09:18 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb een electronisch drumstel en een orgeltje erbij! kan ik nu dus nog toffere liedjes maken (Y)
ja, wel zo'n geluid! zitten maarliefst 4!! geluiden op! en het drumstel is best kut, maar geinig voor de kleine dingetjes. was dan ook maar 150 bij de v&dquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 10:38 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, wel zo'n geluid! zitten maarliefst 4!! geluiden op!
Pics/link ?quote:Op zondag 16 november 2008 10:38 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, wel zo'n geluid! zitten maarliefst 4!! geluiden op! en het drumstel is best kut, maar geinig voor de kleine dingetjes. was dan ook maar 150 bij de v&dmaar ben er mee bezig het aan EZdrummer te hangen (drumkit from hell...!) om zo echtere geluiden te krijgen. maar leuk speelgoed voor de prijs van een effectpedaal
7 uur? Jezus, dat hou je toch niet vol? 3 uur is al bijna te lang.quote:Op zondag 16 november 2008 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
Over een uurtje sta ik weer 7 uur in de oefenruimte..
Da's zo'n ION USB kit als ik het goed heb, hier, zoek maar uit: http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&q=ion+drum+kitquote:
ja, dat ding is het. is best crap, maar ik zie het ook niet echt als een drumstel om echt te gaan gebruiken, meer als dingetje om me liedjes grof op te nemen met simpel drummetje erbij (ben geen drummer...!), en daarvoor is het gewoon ok!quote:Op zondag 16 november 2008 14:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's zo'n ION USB kit als ik het goed heb, hier, zoek maar uit: http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&q=ion+drum+kit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Zie net vandaag pas dat ik vorige keer de laatste post hadquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
N00b!
Wel goed dat je een tele koopt, dat wel![]()
Dat is toch de signature gitaar van die vent van slipsknot, weet niet hoe die gasten heten. De Muziek is mij ook iets te.quote:
Is goed vol te houden. Tussendoor lekker beetje bankhangen, lunchen, aan nieuwe dingen pielen... Als we 3 uur zouden oefenen hebben we net 2 keer de set gedaan en dan geen tijd meer voor wat nieuws.quote:Op zondag 16 november 2008 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
7 uur? Jezus, dat hou je toch niet vol? 3 uur is al bijna te lang.
Nou, succes enzo.
ik upload een demo (mét soloquote:Op zondag 16 november 2008 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Maar we weten nog niet hoe hij klinkt..
Kheb liever meer knopjes op m'n gitaar dan op m'n ampquote:
Ik liever op floorpedalquote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Kheb liever meer knopjes op m'n gitaar dan op m'n amp
Muwoa met een goeie amp en gitaar als je geen extra effecten wil heb je dat nieteens nodig natuurlijkquote:
Ik zeg enkel dat ik dat fijner vindquote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa met een goeie amp en gitaar als je geen extra effecten wil heb je dat nieteens nodig natuurlijk
Hoe moddervet is dit?! Echt fucking briljantquote:Op zondag 16 november 2008 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
Haha fokking briljant!
[ afbeelding ]
http://www.myspace.com/letsmaketragedyhappen
Ironisch genoeg vind ik hun versie van Tragedy dan netweer niet geweldig..
Sja, mijn EQ op pedaal is minder als ampquote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
ik vind het juist moeilijkhoe minde rhoe makkelijker
Die schijnen best wel goed te zijn.quote:
Mits gouden knopjes.quote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die schijnen best wel goed te zijn.
Ja, die met zilveren knopjes zijn weer wat minder.quote:
quote:
Jouw lampjes doen het ook jaquote:
*heeft een zwarte met witte knopjes en iets van 9 lampjesquote:Op zondag 16 november 2008 23:49 schreef The_Dean het volgende:
* heeft een zwarte met gouden knopjens en twee [!] lampjens
De 29e moet ik naar een verjaardag in de buurt, dan zou ik het wel aan tijd hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Jouw lampjes doen het ook ja
Wanneer kom je dat kreng eens halen?
Of ik breng hem daar, regelen we wel evenquote:Op maandag 17 november 2008 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 29e moet ik naar een verjaardag in de buurt, dan zou ik het wel aan tijd hebben.
Vind ik ook goed.quote:Op maandag 17 november 2008 00:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of ik breng hem daar, regelen we wel even
echt koud ja... op den fiets...quote:Op maandag 17 november 2008 07:16 schreef Witchfynder het volgende:
Alsof dit tijdstip niet erg genoeg is, is het ook nog eens koud nu..
jimi vond gewoon die fenders niet goed genoegquote:Op maandag 17 november 2008 08:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Hebben al meerdere mensen gedaan hoor gewoon omdat het koud was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik die afgefikte gitaar maar
Hij vond ze wel goed genoeg maar hij stak ze in de fik uit protest omdat ze geen linkshandige voor hem wilden maken.quote:Op maandag 17 november 2008 08:20 schreef Aresdreams het volgende:
jimi vond gewoon die fenders niet goed genoeg
Zeg, geef eens zo'n telecaster aan, wil je?quote:Op maandag 17 november 2008 08:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Steek je toch een paar gitaren in de fik![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, geef eens zo'n telecaster aan, wil je?.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, geef eens zo'n telecaster aan, wil je?.
Jij komt toch niet toevallig uit 't Zand?quote:Op maandag 17 november 2008 08:17 schreef GoodGawd het volgende:
Kan wel zo'n soortvoor je fixen als je wilt. Waar woon je?
quote:
Ligt er beetje aan vooral in welke stijl, als je beetje punk wil spelen kan je alles welquote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Wunny het volgende:
Ik speel ook gitaar, niet dat ik het goed kan maarja, gear:
Dean Evo XM TBK
Roland Cube 15X
Proco Rat II
Iemand hier die leuke liedjes weet om mee te beginnen? xD
Smoke on the water , Califorinication , Seven Nation Army kan ik al.
Thx
Ik kan naar jouw avatar blijven kijken en dan iedere keer hopen dat die persoon nu niet misstapt...quote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Wunny het volgende:
Dean Evo XM TBK
Roland Cube 15X
Proco Rat II
Thx
Een Deanquote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Wunny het volgende:
Dean Evo XM TBK
Roland Cube 15X
Proco Rat II
Thx
quote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zag gister een soap die minder voorspelbare reacties had
Je bent net zo'n Duitser hier net over de grens.quote:Op maandag 17 november 2008 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Dean
Fucking held dat je d'r bent!
Maar ik sta dan ook bekend om mijn voorspelbaarheidquote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zag gister een soap die minder voorspelbare reacties had
Dat heb ik dan weer met Volkswagenquote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je bent net zo'n Duitser hier net over de grens.
Die moeten ook allemaal in een Mercedes rijden, ook al is het een complete roestbak.
* KaMo heeft een mooie VU meter met backlight!quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*heeft een zwarte met witte knopjes en iets van 9 lampjes.
Doorsparen voor die Deanquote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gister 50,- van een oudtante gekregen (nog steeds geen idee waarom) en 5 min later zat ik al op thomann.de. Maar heb geen idee wat te kopen überhaupt, want heb niks nodig en wat me gewoon leuk lijkt is knetterduur.
.
Je kan op musikding.de ofzo kijken voor een Tubescreamer zelfbouw pakket.quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gister 50,- van een oudtante gekregen (nog steeds geen idee waarom) en 5 min later zat ik al op thomann.de. Maar heb geen idee wat te kopen überhaupt, want heb niks nodig en wat me gewoon leuk lijkt is knetterduur.
.
Leuk voor z'n bas iddquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef Wunny het volgende:
[..]
Je kan op musikding.de ofzo kijken voor een Tubescreamer zelfbouw pakket.
Kost in totaal hooguit 35 euro inclusief verzenden, knobs etc.
Refreinquote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heel het nummer of alleen het refrein?.
HAha kon je natuurlijk ook niet weten, maar toch zoiets is idd opzich ook wel een leuk kadootje voor iemandquote:
Begin je een...quote:Op maandag 17 november 2008 19:25 schreef Cynic het volgende:
Hm, die Washburn klinkt wel erg lekker zo in E, heb eigenlijk helemaal geen zin om hem af te stellen in D of C, dan moet je maar weer afwachten hoe het klinkt en speelt. Maarja ik heb ook geen band in E
Dat is altijd een optie natuurlijk!quote:
Ik heb em voor Stone Sour/Slipknot wel eens in B F# B E G# C# gehad. Klonk heerlijkquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is altijd een optie natuurlijk!
Misschien moet ik met mijn Digitech maar eens zo gaan instellen dat die het geluid 1 of 2 hele tonen naar beneden pitched
Idd, zijn wel lollige dingenquote:Op maandag 17 november 2008 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAha kon je natuurlijk ook niet weten, maar toch zoiets is idd opzich ook wel een leuk kadootje voor iemand
Als dat echt zou werken kon ik een heleboel gitaren wegdoenquote:
Zonder afstellen?quote:Op maandag 17 november 2008 19:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb em voor Stone Sour/Slipknot wel eens in drop B(?) gehad.
Ah, ook gewoon met dezelfde snaren dus?quote:Op maandag 17 november 2008 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar dat was dan voor half uurtje ofzo en daarna weer terug naar E.
Afstellen kan ik niet eens
Jezus, koop dan gelijk een baritongitaar.quote:Op maandag 17 november 2008 19:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb em voor Stone Sour/Slipknot wel eens in B F# B E G# C# gehad. Klonk heerlijk
Dat is voor wannabe bassistenquote:Op maandag 17 november 2008 19:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jezus, koop dan gelijk een baritongitaar..
Ja gewoon die er nu ook op zitten. Ging prima, wel een beetje losjes maar goedquote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ook gewoon met dezelfde snaren dus?
Nouja, misschien moet ik gewoon maar eens kijken wat er gebeurt met een .11 of .12 setje erop.
Ach voor dat uurtje per maand dat ik het speelquote:Op maandag 17 november 2008 19:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jezus, koop dan gelijk een baritongitaar..
Nee, daar heb je wat zwaarders voor nodigquote:Op maandag 17 november 2008 19:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd, zijn wel lollige dingen.
Geen idee of ik voor gitaar zo'n tubescreamer wel nuttig vind. Ik bedoel, kan ik er Iced Earth mee spelen?.
Denk je dat ik een werkeloze mijn geld toevertrouw?quote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef Aresdreams het volgende:
tip: ga met een werkloze samen wonen
Je moeder dusquote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef KaMo het volgende:
Die alles kan schoonmaken en voor je kookt
Kon mijn moeder maar kokenquote:
Mijn vriendin delegeert zulke dingen naar de koelkast. Ook handig voor haar chocomel, incidenteel.quote:
Slimme meidquote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn vriendin delegeert zulke dingen naar de koelkast. Ook handig voor haar chocomel, incidenteel..
quote:Op zondag 16 november 2008 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Maar we weten nog niet hoe hij klinkt..
Jij bent een echt shredmonster!quote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
had alleen niks in mn hoofd wat ik wou spelen dus zijn allemaal korte slordige stukjes
dean groupie![]()
Wees blij dat ik geen camera hebquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
Haha.
Klinkt wel goed dat ding, maar houden jullie nou eens op met steeds ons te coveren..
Basgitaarquote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Wunny het volgende:
The_Dean, weet jij toevallig welke snaren er meestal op een Dean zitten?
.10 .11 etc?
Tja, als men het nou goed deed...quote:Op maandag 17 november 2008 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen camera heb
Ah jullie spelen ook alleen powerchordsquote:Op maandag 17 november 2008 23:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, als men het nou goed deed.... En alleen de makkelijke stukken nemen en niet de moeilijke 7/8ste stukken met aangepaste akkoorden enzo.
.
Om de muziek verrassender en uitdagender te maken. Nou proberen we het wel in te perken, want ik vind dat muziek in eerste instantie lekker luisterbaar moet zijn en geen gepoch moet zijn van "kijk mij eens technieken hebben". De meeste van wat we doen is ook gewoon 4/4 of 6/8 (erg dansbaar ritmequote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar waarom zoveel vage maatsoorten, want vaak vind ik het juist heel a-relax luisteren daardoor![]()
?
Precies, dan lijken ze soepeler te spelen in de winkel. Dat je geen toon overhoudt maakt blijkbaar minder uit.quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Fabrieks gitaren meestal 0.09 setjes zodat ze licht spelen![]()
Als je publiek halverwege je nummer de draad kwijt raakt, dan weet je gewoon dat je het niet goed doet. Dat is ook mijn probleem met veel "prog metal".quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
JA precies, keer een metalband gezien eerst was het van.... hmm vaag het klinkt kut rommelig of er klopt iets niet. Maar het was superstrak, maar allemaal vage maten geen touw aan vast te knopen. Kan je echt niks mee
Soms wle leuk om wat te kloten met Guitar Pro en die regel te brekenquote:Op maandag 17 november 2008 23:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet het doseren en niet alle idiote maatsoorten die je kent achter elkaar zetten..
Ja, met al die maatwisselingen he...quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:22 schreef GoodGawd het volgende:
Sinterklaasliedjes al aan het oefenen!?!?!?!?
We hebben een nummer met een soort van fill tussen 2 maten. (1/2 maat ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij hebben zelfs een nummer met een stukje 7/8![]()
jeweet swa
Ja, maar dat is omdat ze niet kunnen tellen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:29 schreef Cynic het volgende:
In een andere maatsoort spelen dan 4/4 is voor negers!
Installeer een upgrade.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
5/4 is ook wel grappig, maar dat wordt soms te moeilijk voor de drummer
zo van: dit is 3/4, daar wordt het 4/4 en daar wordt het 5/4 en dan weer een andere maatsoort en bla
Firewire?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
zit wel een ritssluiting, maar die hebben ze dicht gebrand...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef Aresdreams het volgende:
daarom heeft ie dus 'n verhouding met de zanger
Sinds BFMV met die graflelijke video (Waking the Demon) kwam heb ik er nooit meer naar kunnen luisteren...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen naar Ares country...!
Tilburg. Bullet For My Valentine met als support: Lacuna Coil + Bleeding Through + Black Tide
Nou, zo dyslectisch is Ares ook niet hoor!quote:
prepare for your doom!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Tilburg. Bullet For My Valentine met als support: Lacuna Coil + Bleeding Through + Black Tide
you're one sick dude!quote:
Hmm, waarom wist ik hier niets van?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Kijk, daar doe je het voor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dude.... Er schoten allemaal erg fucked-up mental images door m'n kop heen
gooi maar weg 119.567 daarvan zijn waardeloos kutquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef Wunny het volgende:
Voor de mensen die hier Guitar Pro hebben ( Zo niet PM me)
120.000 + tabs:
http://rapidshare.com/files/147403780/centoventimila.part01.rar
http://rapidshare.com/files/147408684/centoventimila.part02.rar
http://rapidshare.com/files/147413655/centoventimila.part03.rar
http://rapidshare.com/files/147418744/centoventimila.part04.rar
http://rapidshare.com/files/147423914/centoventimila.part05.rar
http://rapidshare.com/files/147425627/centoventimila.part06.rar
Wachtwoord: DRS
Dat moet wel gaan lukken denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
We zijn net geboekt om 19 dec in de Baroeg (R'dam) te spelen en we zijn headliner. Whehehe..
Komt allen!.
Leuke tent joh, de Baroeg...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom wel een andere keer als het weer hier in de buurt is no way dat ik de Baroeg binnenkom [ afbeelding ]
Jammer. Was leuk om een keer mensen in de baroeg te zien zonder corset aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom wel een andere keer als het weer hier in de buurt is no way dat ik de Baroeg binnenkom [ afbeelding ]
Er zijn geen alternatieven meer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuke tent joh, de Baroeg...
Wel de ultieme place-not-to-be: In Rotterdam, In de Baroeg.
Jouw icon doet pijn om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef Wunny het volgende:
Voor de mensen die hier Guitar Pro hebben ( Zo niet PM me)
120.000 + tabs:
http://rapidshare.com/files/147403780/centoventimila.part01.rar
http://rapidshare.com/files/147408684/centoventimila.part02.rar
http://rapidshare.com/files/147413655/centoventimila.part03.rar
http://rapidshare.com/files/147418744/centoventimila.part04.rar
http://rapidshare.com/files/147423914/centoventimila.part05.rar
http://rapidshare.com/files/147425627/centoventimila.part06.rar
Wachtwoord: DRS
Alternatieven zat toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zijn geen alternatieven meer..
Dat zal je nog verbazen... Alle toffe rock/metaltenten in Rotterdam zijn pleitte. De Blokhut is al jaren dicht en Nighttown is na het failissement nu een urbantent geworden. Je hebt nog Exit, maar je moet minstens een britpopkloon of een rijke Italiaanse festivalorganisator wil je daar binnen lopen. In Den Haag heb je Musicon en HPC (beiden ook oefenruimtes en beiden niet veel aan). Dan heb je natuurlijk nog 't Paard, maar daar mogen alleen de grote en hippe jongens spelen. In Delft heb je de Koornbeurs en Speakers. Speakers is tof, de Koornbeurs bij tijden ook wel. Dan heb je in Wateringen Nederland 3. Toffe tent, maar volstrekt onbereikbaar voor OV-reizigers. In Alphen heb je Het Kasteel, maar die is na een verbouwing gaan meespelen met tenten als 013 dus daar kom je niet meer zomaar binnen (daar zie je ook vooral bands als Epica, After Forever, Autumn etc spelen). Zelfs Heidevolk boeken ze niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alternatieven zat toch?
Jullie wonen verdorie middenin de randstad!
Heb ik er 20.000 die goed zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gooi maar weg 119.567 daarvan zijn waardeloos kut=D
Je kan ze echt beter zoeken via 911tabs dan heb je gelijk een rating bij voor een goede indicatie of het uberhaubt al ergens op lijktquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:51 schreef Wunny het volgende:
[..]
Heb ik er 20.000 die goed zijn
Ik moet nog even alles bekijken enzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
We zijn net geboekt om 19 dec in de Baroeg (R'dam) te spelen en we zijn headliner. Whehehe..
Komt allen!.
Kijk anders eens bij ons lijstje of er nog wat bij jullie in de buurt is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen... Alle toffe rock/metaltenten in Rotterdam zijn pleitte. De Blokhut is al jaren dicht en Nighttown is na het failissement nu een urbantent geworden. Je hebt nog Exit, maar je moet minstens een britpopkloon of een rijke Italiaanse festivalorganisator wil je daar binnen lopen. In Den Haag heb je Musicon en HPC (beiden ook oefenruimtes en beiden niet veel aan). Dan heb je natuurlijk nog 't Paard, maar daar mogen alleen de grote en hippe jongens spelen. In Delft heb je de Koornbeurs en Speakers. Speakers is tof, de Koornbeurs bij tijden ook wel. Dan heb je in Wateringen Nederland 3. Toffe tent, maar volstrekt onbereikbaar voor OV-reizigers. In Alphen heb je Het Kasteel, maar die is na een verbouwing gaan meespelen met tenten als 013 dus daar kom je niet meer zomaar binnen (daar zie je ook vooral bands als Epica, After Forever, Autumn etc spelen). Zelfs Heidevolk boeken ze niet.. Ik kan zo nog wel ff doorgaan, maar de tenten verdwijnen in de grotere steden en je wordt er alleen geboekt als je dus hippe TMF-rock speelt of hiphopt met allochtonen... We worden veel makkelijker in de provincie geboekt als metalband zijnde.
Je ziet er anders uit dan ik dacht!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan ze echt beter zoeken via 911tabs dan heb je gelijk een rating bij voor een goede indicatie of het uberhaubt al ergens op lijktMisschien wat meer zoekwerk maar je hebt er echt veel meer aan
Zat net ff foto's te kijken kwam ik deze weer tegenmoet er steeds weer om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:07 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je ziet er anders uit dan ik dacht!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:07 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je ziet er anders uit dan ik dacht!
Is een redelijk normale prijs volgens mij, heb zelf een Valvestate 8280 en die gaat tegenwoordig voor meer dan 300 euro weg, terwijl ik 'm voor 650 gulden 2e hands heb gekocht destijdsquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef matjuhhh007 het volgende:
Is een 2e hands marshall valvestate 8080 voor 250 euries een goeide deal? Krij gnamelijk een aanbod vandaag van een vriend.
Deze kun je misschien wel in een rack zien te passen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef Witchfynder het volgende:
Wie kan mij een toffe rackcompressor aanraden die nog onder de 200,- is?.
Ze maken geen losse rackcompressors meer, anders wist ik het wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Heeft Rocktron niks?
Ik weet gelijk nog een plek waar ik hem kan inbouwen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Deze kun je misschien wel in een rack zien te passen:
http://www.kruis.nl/artik(...)-24-luchtbanden.html
Ik lees elke maand met smart de Aardschok, op zoek naar het bericht dat de CD al uit is enzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:30 schreef Cynic het volgende:
Ah, ik krijg net bericht dat de opnames voorspoedig gaan en dat het allemaal lekker klinkt!
Dat kan nog wel even duren denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik lees elke maand met smart de Aardschok, op zoek naar het bericht dat de CD al uit is enzo..
Het is een noodzakelijk kwaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij is een CD opnemen sowieso elke keer spannend of niet?.
Je vindt het echt niks he?quote:
Haha nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 19 november 2008 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hoop niet voo rje dat je iemand hebt aangesproken met Dribbel
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:30 schreef Cynic het volgende:
Ah, ik krijg net bericht dat de opnames voorspoedig gaan en dat het allemaal lekker klinkt!
wordt zeker vermoeiend als je alsmaar moet wachten totdat ze eens iets gedaan hebben...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je vindt het echt niks he?. Ik vind het opnemen op zich gaaf, maar alles wat tussen dat en het eindproduct in zit vind ik maar eeeerg vermoeiend. Ben blij dat gedeelte niet te hoeven doen.
.
Het masteren en mixen is altijd een twistpunt grote ruzie omdat iedereen een ander geluid wilquote:Op woensdag 19 november 2008 07:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wordt zeker vermoeiend als je alsmaar moet wachten totdat ze eens iets gedaan hebben...
Als ze het niet kunnen dan zijn ze misschien niet goed genoegquote:Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef Aresdreams het volgende:
tja, dat vraagt iedereen zich af... er waren vanuit mijn kant nog wat opmerkingen over de mix en nu is het de vraag of ze er nog iets aan kunnen doen en hoe het er mee staat. als daarna alles redelijk op het niveau is zoals we willen hebben, dan mag de master gedraaid worden, kunnen we ook weer verder.
Hij dacht vast vanquote:Op woensdag 19 november 2008 02:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee, gelukkig niet
Maar hij heeft vast gedacht: die vent moet oprotten me zo dom aan te gapen, ben Dribbel heul niet
Everything louder than everything else?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef Aresdreams het volgende:
als daarna alles redelijk op het niveau is zoals we willen hebben
nah, eerder thijs democracy (de zangerquote:Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef Cynic het volgende:
Ares Democracy
ja, daar lijkt het opquote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ze het niet kunnen dan zijn ze misschien niet goed genoeg. Nou ja, mijn ervaring met geluidstechnici is inmiddels dat je er met een bijl achteraan moet om ze aan het werk te houden.
.
neuh, maar wel zo dat je niet je versterker/speler vol open hoeft te zetten en dan nog niets hoort...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Everything louder than everything else?.
Streetteam!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Haha.
Ja, dat zijn ze. Probleem is denk ik dat ook al heb je een tof product, mensen moeten weten dat je een tof product hebt. Daarom is promotie denk ik handiger dan een booker. Zalen willen toch bands boeken waarvan ze denken dat er mensen op af komen..
Met allemaal lekkere wijvenquote:
Ah, dus jij zit er met je korte koppie bij als de pretty-boy van de band!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met allemaal lekkere wijven.
Hm, marketingtechnisch is het bijvoegen van leuke jongens op zich handig. Zaal vol uitzinnige meiden en homo's. Weet ik eindelijk hoe het is om in TLFG te zitten.
.
Precies. Ik ben de gaymagnet. Ik heb die hele Alan Carr vibe (zonder de bril dan).quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, dus jij zit er met je korte koppie bij als de pretty-boy van de band!
Dribbel niet, die trekt zulke types aan:quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies. Ik ben de gaymagnet. Ik heb die hele Alan Carr vibe (zonder de bril dan)..
Daar kom ik vakerquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan heb je in Wateringen Nederland 3. Toffe tent,
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:14 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dribbel niet, die trekt zulke types aan:
[ afbeelding ]
![]()
Was jij dat naast Dean?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:06 schreef KaMo het volgende:
Gister Buller for my Valetine gezien in 013...
Leuke gitaartjes!
Daar was ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 17:06 schreef KaMo het volgende:
Gister Buller for my Valetine gezien in 013...
Leuke gitaartjes!
Links, vlak bij de bar (op de trap... mocht niet meedoen aan circlepit vanwege blessure hand)quote:Op woensdag 19 november 2008 17:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar was ik ook
Waar stond jij?
Godver daar ben ik nog geweest voor drinkmuntjes (daar stonden de ouders van mijn vriendin xD)quote:Op woensdag 19 november 2008 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Niet opgevallen. Ik stond ook links (richting podium kijkend gezien) op de trap, meter of drie van de geluidsman
Dikke kop, iets van een hanekam, zwarte blouse met grijze mouwen en baggy camo shorts.
Blonde vrouw in blauw shirtje?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
Godver daar ben ik nog geweest voor drinkmuntjes (daar stonden de ouders van mijn vriendin xD)
Ze heeft trouwens een setlist geregeld
Nee. Ik had wel een herkenbaar BFMV shirt aanquote:
als het een goede vriend is kun je het voor 200 euro (Y)quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef matjuhhh007 het volgende:
Is een 2e hands marshall valvestate 8080 voor 250 euries een goeide deal? Krij gnamelijk een aanbod vandaag van een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |