Sneu inderdaad. Het wordt tijd dat ik geld ga verdienen zodat ik me een extra zwaar gordijn kan veroorlovenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:18 schreef Pakspul het volgende:
Studenten met hun goedkope douche hokjes
Omdat de warme lucht opstijgt en daar weggaat uit douchegedeelt, en er dus onderdruk ontstaat waardoor het douchegordijn richting jou waait...quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja godverdomme, waarom wappert dat gordijn altijd naar me toe als ik sta te douchen?
En is er dan ook nog iets wat ik kan doen om te voorkomen dat het tegen mijn klamme billetjes aanwaait?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:24 schreef immortalsean het volgende:
je staat daar met een warme straal naar beneden te spuiten ... hierdoor warmt de lucht daar beneden ook op, warme lucht stijgt op, dat betekent dat er een lage druk veld ontstaat aan de onderkant van het douchehok ... lucht verplaatst ook van hoge druk naar lage druk, dus de koude lucht aan de andere kant van het douchegordijn wordt eronder door gezogen naar jou toe ... is er te weinig opening daar voor die lucht om zich te verplaatsen, dan duwt die lucht(druk) tegen het douchegordijn aan en komt dat gordijn tegen jouw klamme billetjes aan.
![]()
In het afvoerputje scheitenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:35 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Over je eigen benen zeiken tijdens het douchen
Wij hebben een smalle afvoerpijp. Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.quote:
Gastquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Wij hebben een smalle afvoerpijp. Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.![]()
een opstapje maken en daar het douchegordijn achter hangen of het douchgordijn 50 cm boven de gronf afknippenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En is er dan ook nog iets wat ik kan doen om te voorkomen dat het tegen mijn klamme billetjes aanwaait?
Gewoon door de gaatjes heen trappen en daarna je voet afspoelenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Wij hebben een smalle afvoerpijp. Het kan wel maar dan moet ik de schijt met mijn benen gaan pureren alvorens het weggespoeld kan worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |