Klopt, wel meer mensen zijn benadeeld..., een beetje domme copy-paste actie, maar dat terzijde. Zal het zometeen ff updaten allemaal, maar eerst eten.quote:Op zondag 16 november 2008 17:14 schreef Bruce117 het volgende:
Niet dat ik ontevreden ben, verre van dag zelfs.
Maar volgens mij klopt mijn 500m niet, en heb ik zelfs een gedeelde ritoverwinning.
Wel goed en snel werk verder.
Heb eigenlijk wel zin om nog iets met statistieken te maken![]()
*Ziet ronde-overwinning in rook opgaanquote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Klopt, wel meer mensen zijn benadeeld..., een beetje domme copy-paste actie, maar dat terzijde. Zal het zometeen ff updaten allemaal, maar eerst eten.
Direct allemaal... het was een nogal domme copy-paste fout en dus is het bij bijna iedereen misgegaan. Maar ik heb het nu nageteld en (volgens mij) klopt het nu wel allemaal goed.quote:Op maandag 17 november 2008 00:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
*Ziet ronde-overwinning in rook opgaan*
Zijn die fouten direct allemaal hersteld, of alleen die van Bruce?
Ik vind in principe alles prima, de langste afstanden zou ik ook niet erg vinden, zeker omdat dit waarschijnlijk de enige keer is buiten de WK afstanden. Dan kun je beter 2x de 1500 doen bij de 2e Worldcup in Heerenveen, met waarschijnlijk een veel betere bezetting dan nu.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Komend weekend in Moskou zijn er weer wereldbekerwedstrijden, de mannen schaatsen de 1500m en 10km. De vrouwen doen de 1500m en de 5km. Opzich zou het leuk zijn om de stayers afstanden te voorspellen, maar die uitslagen zijn mogelijk wel erg voorspelbaar. Op de 1500m is een stuk meer mogelijk, ook al doen een aantal toppers niet mee in Moskou.
Voorstel is dus om de 1500m voor zowel mannen als vrouwen te voorspellen. Goed idee?
OK, dan maak ik er 11u van. 9u was ook wel wat vroeg, maar het was meer een slag om de arm.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik weet alleen dat de NOS vanaf 11.00 uitzendt, dus ik denk niet dat ze om 09.00 al beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |