Dat aantal kan toch wel kloppen, sinds februari van dit jaarquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat me trouwens opvalt, en misschien dat Sirolf daar wat over kan zeggen, is dat de stats op 3FM-fan niet altijd kloppen. Zo zie ik net dat Leaf - Wonder woman maar 50x gedraaid zou zijn, maar dat klopt natuurlijk niet. Laatst zag ik het ook bij een artiest waarvan ik 100% zeker weet dat het genoemde aantal niet klopt.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik hou hier dus echt niet van. Laat ik het zo zeggen, van de drie platen die het afgelopen kwartier zijn gedraaid, geef ik de voorkeur aan Leaf. Dit gaat me te ver.
ooh het is sinds dit jaar.. Ja, dan kan het inderdaad wel kloppen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat aantal kan toch wel kloppen, sinds februari van dit jaar
I know, maar Der Ekdom mag van mij het geluid van een 3-minuten durende natte scheet aankondigen en ook dan vind ik het briljant.quote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cee, luister eerst ff de aankondiging van Herr Ekdom bij die plaat. Dan issie ineens stukken leuker.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
I know, maar Der Ekdom mag van mij het geluid van een 3-minuten durende natte scheet aankondigen en ook dan vind ik het briljant.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Cee het volgende:
DA GIBT'S WIEDER EIN DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!
Tof man !quote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Zotheid het volgende:
Hoi Martijn,
Ik heb je ingepland op shift 25 en 31. Geen probleem als je rond 7 uur er bent, ik zal het doorgeven!
Onderstaand meer informatie over het callcenter. Als je vragen hebt hoor ik het graag.
Groet Renske
Ik werk met SR 2 ochtenden in het 3fm callcenter!
Ik kwam toevallig dit tegen op de site van het Rode Kruis.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof man !![]()
![]()
Daar mag op gesprongen worden LALALALA LAALALALA LA LA LA
Hej wat geinig ja. Misschien dat hier nog mensen zijn die zich willen aanmelden? Gaat vast wel erg leuk worden.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig dit tegen op de site van het Rode Kruis.![]()
Ik heb er nu al zin in!
Tofquote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Zotheid het volgende:
Hoi Martijn,
Ik heb je ingepland op shift 25 en 31. Geen probleem als je rond 7 uur er bent, ik zal het doorgeven!
Onderstaand meer informatie over het callcenter. Als je vragen hebt hoor ik het graag.
Groet Renske
Ik werk met SR 2 ochtenden in het 3fm callcenter!
Daarom.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej wat geinig ja. Misschien dat hier nog mensen zijn die zich willen aanmelden? Gaat vast wel erg leuk worden.![]()
Automatic - Elize
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ships, schaatsen! Snel opzetten, ik volg de wereldbekerwedstrijden niet echt maar ik vind het altijd zo'n gezellig oudhollands winters achtergrond-beeld op een luie zondagmiddag.quote:
Zometeen de 1000 meter van de heren. Nu een hoop geneuzel over een mogelijke diskwalificatie van Pauline van Deudekom, maar dat is nu eindelijk uitgepraat. Ik wacht eigenlijk op het basketbal maar dat zal wel later op de middag zijn tijdens een pauze.quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ships, schaatsen! Snel opzetten, ik volg de wereldbekerwedstrijden niet echt maar ik vind het altijd zo'n gezellig oudhollands winters achtergrond-beeld op een luie zondagmiddag.
Cool, ga ik even checkenquote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heeft een eigen topic reeks in SPT
Ik volg de WB op teletekst en met samenvattingenquote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ships, schaatsen! Snel opzetten, ik volg de wereldbekerwedstrijden niet echt maar ik vind het altijd zo'n gezellig oudhollands winters achtergrond-beeld op een luie zondagmiddag.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me al telkens af "waarom JAAAAAA, het liedje dat ze nu draaien is toch niet zo geweldig?" en dan blijkt het over voetbal te gaan.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me al telkens af "waarom JAAAAAA, het liedje dat ze nu draaien is toch niet zo geweldig?" en dan blijkt het over voetbal te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |