Mag ik jou Doug Stanhope en Mitch Hedberg aanradenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amerikaanse comedy is sowieso om te huilen.
Britse of Vlaamse humor geniet de voorkeur omdat er meer gezegd wordt en er kennelijk minder taboes zijn.
Goh, je hebt vast het stukje waar wij het over powerpoint presentaties hebben gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:39 schreef dborhem het volgende:
Ik heb er nog een :Ricky Gervais
Zag hem zowel in The Office,Extras als bij de Diana tribute,en ik begrijp er NIKS van,geen seconde wat hij doet is grappig,nog geen krulletje om mijn mond heen.
Maar op 1 of andere manier is dat wel zijn/hun kracht, ze weten daar juist wel iets grappigs van te maken, door er de spot mee te drijven enzo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
De ene gast van de Lama's is ook erg slecht: Tijl Beckand
(...)
Vind het nieteens de moeite waard zijn naam goed te spellen, kan mij het schelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Iemand die z'n naam niet eens goed typt neem ik dan ook niet serieus.
Alle gasten van de Lama's zijn verre van grappigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
De ene gast van de Lama's is ook erg slecht: Tijl Beckand
(nu is de de lama's sowieso niet echt grappig, maar hij is wel het dieptepunt)
Hear Hearquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Alle gasten van de Lama's zijn verre van grappig
Ik ook niet.quote:
Maar dat soort humor begrijp ik dan WEL!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:03 schreef Specularium het volgende:
Bij gebrek aan beter stond mijn tv op Ned 3.
Waardeloze show.
Dat vind ik wel grappig,alleen het laatste plaatje vind ik weer erg ver gezocht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Goh, je hebt vast het stukje waar wij het over powerpoint presentaties hebben gemistHet stukje van het geposte linkje vond ik best grappig... Maar ik begrijp hem dan ook
![]()
En wat voor humor begrijp je dan niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef dborhem het volgende:
[..]
Maar dat soort humor begrijp ik dan WEL!![]()
Geen moeilijke zo te zienquote:Op zondag 4 januari 2009 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat voor humor begrijp je dan niet?
Javier Guzman is erg goed vind ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:36 schreef Samson het volgende:
Javier Guzman eindelijk ns gekeken, nou, daar werd ik ook niet vrolijk van, wat een tegenvaller
Uhm... het ging over powerpoint presentaties bij cabaretiers... wat hebben die series nou uberhaupt met dit topic te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:45 schreef dborhem het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig,alleen het laatste plaatje vind ik weer erg ver gezocht.
Ik begrijp wel dat tekeningetjes hierover ongeloofwaardiger zijn dan foto's.
Maar alsjeblieft,geen series zoals Office,Extras,Curb your enthousiasm enz enz.
Dit wordt de topickiller.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef BdR het volgende:
I said it before and I'll say it again, Wilko Terwijn vind ik wel zo'n enorme kneus
A.s. maandag om 22.00 uur op VeronicaDie voorstukjes zijn al erg, hij vertelt een enorm slechte grap en de zaal blijft gewoon stil.. en dan zegt ie "oh deze is te moeilijk voor Veronica"
hij heeft geen bord voor zn kop, eerder een muur
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |