quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Nou nee, ik ben van hééél vroeger. Toen jij nog niet op deze aardbol huppelde. Na 100 jaar dacht ik, hé, laat ik mijn oude kroeg eens bezoeken. En verrek, er is niks veranderdquote:
wat was je sloomquote:
Haha, oke.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben van hééél vroeger. Toen jij nog niet op deze aardbol huppelde. Na 100 jaar dacht ik, hé, laat ik mijn oude kroeg eens bezoeken. En verrek, er is niks veranderd
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben van hééél vroeger. Toen jij nog niet op deze aardbol huppelde. Na 100 jaar dacht ik, hé, laat ik mijn oude kroeg eens bezoeken. En verrek, er is niks veranderd
Ik was aan het nadenken over de TTquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat was je sloom
m'n F5 knop was bijna versleten
hoe?!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
hier is alles wel goed
ik heb net mijn pa en ma nog een paar honderd euro bespaard
dat + bij een mediabedrijfquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb het al hoorik las al dat je in Enschede werkt en waar ongeveer op een ander forum
door de koelkast nader te bekijken en zien dat de thermostaat van de koelkast stuk was.quote:
Als ik mijn naam onder al die foto's moest zetten dan zou het zeker voor driekwart vol gespamt worden. En natuurlijk blijf ik liever in de anonimiteitquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die waren het makkelijkst te vinden
alhoewel goors nieuws niet zo duidelijk was
Jij ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, oke.
Maar dan ben je wel nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik mijn naam onder al die foto's moest zetten dan zou het zeker voor driekwart vol gespamt worden. En natuurlijk blijf ik liever in de anonimiteit
Over het vorige topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb het al hoorik las al dat je in Enschede werkt en waar ongeveer op een ander forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |