abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63462911
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef Prutserin het volgende:
Dat is ook zo, misschien beter van me afschrijven in een eigen dagboek.

Heb trouwens wel een branderig gevoel in mijn onderbuik. Da's nieuw, maar dat kan misschien ook zijn omdat we zonder gedaan hebben?
Ik heb nog een goed boek voor je liggen je post heeft wel wat van hetzelfde zeg maar:
bevrucht
Mama van Isa en Ties
pi_63463226
Klinkt alsof je er klaar voor bent.
pi_63463332
Aaaw... die klint wel leuk marlieske...

Maar als ik die bestel he, dan "geef ik (mogelijk) iets toe"... brrr

Trusten Moonah.
(Zou ik ook moeten doen)

Slik al wel foliumzuur... dus. ja... weinig onkennen geloof ik.
Ja onder het mom van, ik had toch ijzer en energie nodig
pi_63463387
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:28 schreef Mone het volgende:
Klinkt alsof je er klaar voor bent.
Hoe dat zo?
pi_63463601
Je houdt er, al een jaar, rekening mee, het lijkt je stiekem leuk en nu ook nog foliumzuur .
Hoe je het er vanaf zal brengen, weet je pas als je moeder bent. Maar het idee zie je volgens mij wel zitten.
pi_63463650
Mijn nixhtjes zijn wel leuk, maar ben zo blij als ze weer weg zijn. Dan mag ik weer egoistisch zijn.
Dan mag IK weer doen wat ik wil en niets als volwassen je inhouden omdat je het kind niet wil inmaken met ieder spelletje.
Dan mag ik wel weer overdwars op de bank liggen. Dan kan ik wel ineens gaan uiteten. Op vakantie.

Wat doen mensen eigenlijk overdag als ze een kind hebben? Nee echt. Wat doe je dan?
Trouwens wat doen mensen uberhaupt overdag door de weeks als ze vrij zijn?

Gek genoeg vind ik wel dat áls je een kind dat je bereid moet zijn om ålles op te geven. Hoeft misschien niet, maar je moet wel bereid zijn. Wat als het ongelukkig is?... ow help.
pi_63463680
Zwanger zijn lijkt me wel leuk.

Maar wat je er daarna mee moet
pi_63463771
Scheelt me wel de kattenbak schoonmaken/uitscheppen hehe
pi_63463800
Ah ja echt puur alleen het zwanger zijn?
pi_63463882
Nouja... mijn figuur aan gort, das wel minder. En bij een bevalling heb ik sowieso een fysiek probleempje.
Dus... euh. Lijkt me wel bijzonder.
pi_63463947
Ja wie heeft er geen fysiek probleempje dan .
Maar na dat bevallen? Heb je geen beeld.
pi_63464012
Eigenliujk lijkt een baby me wel leuk.,

Als een driejarige me aanspreekt sta ik echter te stotteren en te haspelen, niet te kort. Ik weet me dan geen houding te geven.
pi_63464057
Echter, ik schijn koters sinds enige tijd wel aan te trekken. Beetje gek doen en zo. Maar dat is de tante rol toch?

Fysiek probleempje is wel degelijk bij voorbaat aanwezig, ik euh, zeg het nog even niet wat, want bekenden herkennen me dan wel denk ik. En dat wil ik (nog) niet.
pi_63464125
Volgens heb je nog maar een klein zetje nodig, niet door mij hoor. Je vraagt soms naar de bekende weg, denk?
Of misschien kan ik me even niet zo inleven in je twijfels. Heb gewoon het gevoel dat je er al uit bent. Je hebt alleen nog even bevestiging nodig.
Maar kan het fout hebben.
pi_63464187
Met je eigen kind is het ook een mix van soms heel bewust opvoeden tot op hoop van zegen, kijken of dit werkt(want ik las het net in ouders van nu) tot ik heb zelf nu ook zin om raar te doen.
pi_63464266
Hoe is dat als je op vakantie bent, vaak kan je dan meer helder nadenken over zoiets, vind ik.
pi_63464310
Bekende weg? Misschien wel. Anders zat ik misschien niet in [oud] al...
Maar ik weet niet of ik volgende vrijpartij weer zonder condoom zou willen. Ten misnte ik weet dat nu niet.

Het is raar, je hele leven is maar 1 ding zeker (naja 2 eigenlijk) het is een soort zekerheid. En die valt weg, die zekerheid dan. Zaag aan mijn poot en ik wankel wel even.

Heb je kids? Of kinderwens? Of is zo'n vraag not-done. Ik ben niet zo bekend met dit soort etiquettes.
pi_63464535
Op vakantie was er idd wel even een moment dat we namen zaten te verzinnen. Nu je het zegt... dat is wel een signaal geloof ik.

Maar dat verwaterd dan weer.

Ik kan maar niet verder kijken dan een paar jaar met evt. kinderen. Sterker, ik weet niet eens wat ik morgen eet. Vakanties doe ik last miniute en boek wat beschikbaar is en wat leuk klinkt. Ik zie wel waar ik uit kom.
De katten vergeet ik te voeren omdat ik op werk zit en overwerk omdat ik toch niets te doen heb ;s avonds.

Ik kan gewoon niet plannen/ vooruit kijken. Ben een chaoot die niet te evenaren is.

Maar dan denk ik weer: als iedere rand debiel het schijnt te kunnen, dan zal ik het toch ook wel kunnen?

Maar mijn vriend werkt ergens waar zulke randdebielen aantonen dat er wel degelijk mensen zijn die het niet kunnnen. Het is zooo confronterend. ... en oneerlijk tegenover zo'n wezen....
pi_63464736
Heb 1 kind ja, en van te voren niet zoveel twijfels gehad, alhoewel ik verder over alles twijfel. Maar nu twijfel ik ook vaak zat of het wel leuk genoeg is voor hem en of ik het goed doe. Maarja dat hoort dus sowieso bij mij en het is soms lastig, maar wel te doen .
En je kind ga je echt niet vergeten heur .
pi_63464776
wel te doen, met die twijfels omgaan dus..haha
pi_63464862
Hoe wat, welke 2 zekerheden? Die na een kind krijgen niet meer bestaan?
pi_63464890
Ik lees wel eens van die verhalen dat een moeder d'r kindje vergeet in de supermarkt..

Dat zou mij dus ook lukken, denk ik.

Dus als ik nu al twijfel, dan staat me nog wat te wachten begrijp ik? He gezellig.
pi_63465004
Ow verrek...

Moet je zoiets niet plannen met werk en studie ofzo?

*edit*
Ach, het komt toch altijd precies niet hoe je het plant. Bij mij althans.
pi_63465169
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Prutserin het volgende:
Ik lees wel eens van die verhalen dat een moeder d'r kindje vergeet in de supermarkt..

Dat zou mij dus ook lukken, denk ik.

Dus als ik nu al twijfel, dan staat me nog wat te wachten begrijp ik? He gezellig.
Hm ja, je kind vergeten in de supermarkt oke. Dus dan maar geen moeder worden, voor die 0,05 procent moeders die dat overkomt.
pi_63465203
Oh ik dacht, heel raar, aan geboren worden en doodgaan als de 2 zekerheden..haha.
Beetje plannen kan toch als je dat wilt. en voor die studie heb je nu al 10 jaar de tijd gehad..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')