quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt...
Heb ik jou een vreemd voorstel gedaan, of jij mij?
O en geef aub geen voorbeelden
Nee hoor. De meeste mensen reageren er wel vrij oke op. Ik zie er niet uit als een junk/hippie/zwerver.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En daarna krijg je zeker direct een stempel opgedrukt ?
''Ze blowed, de junk/hippie/zwerver''
Beeld klopt zeker niet nee, maar je moest eens weten hoeveel mensen toch zo denken, niet meer normaal...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zelf ook een tijdje in een coffeeshop gewerkt, en sowieso klopt dat beeld helemaal niet. Maar dat weet je uiteraard alleen als je zelf in een coffeeshop komt ,dat niet alleen lowlife's blowen.
Uiteraard. Gaan we nu het ene foute vooroordeel met het andere vervangen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
Maar dat weet je uiteraard alleen als je zelf in een coffeeshop komt ,dat niet alleen lowlife's blowen.
Wat ben jij obstinaat vandaag!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Gaan we nu het ene foute vooroordeel met het andere vervangen?
Voor de meest losse definitie van het woord 'denken', uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beeld klopt zeker niet nee, maar je moest eens weten hoeveel mensen toch zo denken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de meest losse definitie van het woord 'denken', uiteraard.
Jij hebt je wel eens laten ontvallen dat je tegenwicht nodig hebtquote:
Onwetendheid. En de uitspraak: Iedereen die aan de heroïne is, is begonnen met een joint!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beeld klopt zeker niet nee, maar je moest eens weten hoeveel mensen toch zo denken, niet meer normaal...
Hier in Arnhem doen ze anders goed hun best om dat beeld in stand te houden. Kansloosheid Redefined, en dat zie ik allemaal als ik zélf in die coffeeshops mijn stash kom aanvullen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Beeld klopt zeker niet nee, maar je moest eens weten hoeveel mensen toch zo denken, niet meer normaal...
True. I could have seen that one coming.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt je wel eens laten ontvallen dat je tegenwicht nodig hebt.
Zoals ik al zei; mensen die overal een stempel op drukkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Arnhem in de shop geweest, terwijl ik daar gewoon op school gezeten heb.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier in Arnhem doen ze anders goed hun best om dat beeld in stand te houden. Kansloosheid Redefined, en dat zie ik allemaal als ik zélf in die coffeeshops mijn stash kom aanvullen.![]()
Ja, dat doen wij singles, opdat wij in die verdoofde toestand de ondraaglijkheid van het single-zijn niet zo voelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:26 schreef mrbox het volgende:
Goede morgen,
Ow het gaat weer over drugs
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:28 schreef Kluts het volgende:
Even een leuk nummer op de vrijdagochtend:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |