morgen niet de stok halen of vanavond hequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook niet stappen, gisteren was al teveel van het goede.
je mag wel eens op scouting meehelpenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Oo ik heb nog garantie... Fieuw!
Ik heb net 2 van de 3 kiddo's naar boven gestuurd. Mijn god...
Zo jong en nu al 3 kids?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Oo ik heb nog garantie... Fieuw!
Ik heb net 2 van de 3 kiddo's naar boven gestuurd. Mijn god...
nu al last van de drank ?quote:
Nee, ik begin pas rond 1 uur to uurtje of 3 en dan naar huisquote:
ik meestal 0:00 tot 4quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, ik begin pas rond 1 uur to uurtje of 3 en dan naar huisKorte avond en weinig drank hoop ik
Vind je dat niet leuk?quote:
Nou, het liefste nog een paar jaartjes wachten met de eerste als het ff kanquote:
Hoelang?quote:Op zondag 16 november 2008 09:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Nou, het liefste nog een paar jaartjes wachten met de eerste als het ff kan
Haha. Heb ik jullie even laten schrikken!quote:Op zondag 16 november 2008 02:22 schreef theKiD het volgende:
Ik stond ook al raar te kijken AutomaticKindjes..
Maar oppas is goed
Schrikken? Nog niet misschienquote:Op zondag 16 november 2008 10:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Heb ik jullie even laten schrikken!
rare zin?quote:Op zondag 16 november 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
Ook al besteld er bij mij 1 persoon geen volle pot bier meer ...
Tjah, hij zo: geef maar een volle pot bier ....quote:
http://www.omroepbrabant.(...)rtij+in+Tilburg.aspxquote:TILBURG - In de Bisschop Van Zoesstraat in Tilburg is zaterdagnacht een 32-jarige man uit Tilburg neergeschoten. Hij is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hoe hij er aan toe is, is niet bekend.
De politie heeft een 36-jarige man aangehouden. Hij is vermoedelijk een neef van het slachtoffer. Verder wordt er gesproken over twee daders, jonge mannen, die gevlucht zouden zijn. Bij het huis zijn meerdere schoten gelost. De politie heeft een buurtonderzoek ingesteld.
* Messenga lacht zijn aanstaande even hardop uit.quote:Op zondag 16 november 2008 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik woon in Roosendaal, dus RBC ken ik ook
Maar goed; ik ben een PSV-meisje
Goedzoquote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben geen psv-meisje
Typfoutje
Ik heb een ajax kussentje op mijn bed liggen én een shirt in de kast![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat heb ik toch een fucked up hekel aan het zondag-gevoel. Zondagen = lekker niksen, alleen met in je achterhoofd een schuldbewust stemmetje dat je nog zoveel voor school moet doen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |