Goed van onsquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
Wat zijn we allemaal vroeg op de zaterdag![]()
Ik ken het probleem...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef JeffreyXL het volgende:
idd, moet zeggen dat ik niet echt veel zin heb om morgen te gaan werken. Maar ja moet wat voor de centen
Elke zaterdag?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
Ik vrijwilligers werk .....
moet niet gekker worden
tjah ....quote:
Dit vrouwtje was braaf werkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:14 schreef theKiD het volgende:
Wat is het hier rustig? De dames zijn zeker offline?![]()
Of zijn we allemaal excl. Kiddow, naar de bruiloft?![]()
ik nu ook..quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit vrouwtje was braaf werken
Die dönerquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:32 schreef ghizzer het volgende:
yoo Chillburg.. alles klar? komen hier ook wel eens mensen bij de dönertent op het CS? Daar werkt zo'n vrouwtje van een jaar of 25 a 30 achter de balie en dat is echt een fokking biatch. Gelukkig niet persoonlijk nare ervaringen mee, maar ze is beslist niet klantvriendelijk en leuk. wel goede groenten trouwens bij die döner! weet iemand nog meer relaxte en goedkope dönertenten in Tilburg centrum en daar in de buurt?
Anywayz.. waar is het in Tilburg leuk uitgaan? woon er pas een paar maand en ken naast de Bolle, Brandpunt, Philip, Stoffel en de Cul nog niets. suggesties?
Ik heb maandag werkcollege om 8.45quote:
*raakt ze nog een keertje aanquote:
Ze zijn ietjes gegroeidquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
*raakt ze nog een keertje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |