Ja daaag, mijn huis is niet aangeslotenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:29 schreef DoctorB het volgende:
[..]
lachen man, als de boel affikt en jouw huis vast zit aan die fikkende huizen. Pure humor....
Niet direct hoor, die houden ze extra in de gaten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef DoctorB het volgende:
[..]
[knip]
Daken zonder sneeuw zijn de sjors.
Tum Tummetjes zijn okéquote:
Whoei...!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
Ik ben trouwens echt een FOK! oldie kwam ik toenet achter. Ik kwam mijn oude account tegen. Die heeft een userid onder de 250 en in topics gepost die id's onder de 100 hebben
Mij? Eigenlijk liever niet. Ik houd niet zo van mannen die mij willen aanrakenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef theKiD het volgende:
Jij bent stoer!Mag ik je nu aanraken?
![]()
![]()
Aaah toe? Je bent me heldquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Mij? Eigenlijk liever niet. Ik houd niet zo van mannen die mij willen aanraken
Nee, zit dus geloof ik ongeveer 10 jaar op FOK en heb hier nog steeds niets bereiktquote:
Ahhh!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, zit dus geloof ik ongeveer 10 jaar op FOK en heb hier nog steeds niets bereikt.
Al hoewel dat sociaal gezien natuurlijk positief is, want dat betekent dat ik een leven heb
Zolang je maar boven mijn navel blijft danquote:
Wat denk je wel niet van mij..quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Zolang je maar boven mijn navel blijft dan
Dan offer ik me wel op dat jij mij mag aanrakenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Nou theKID, je mag hem al meer aanraken dan mij
Ik vraag het netjes en ik krijg geen antwoordquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef existenz het volgende:
Sommige mensen hoeven het niet te vragen
Ok, jij mag ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vraag het netjes en ik krijg geen antwoord
Ik heb al antwoord gegeven...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vraag het netjes en ik krijg geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |