abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63218937
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh trouwens, beste mede-tilburgers (en vooral degenen die in mijn buurt wonen..):

Wat is dat met die fcking helicopters die al drie dagen achtereen laag overvliegen? Af en toe lijkt het net alsof ze m'n huis net-niet raken, zoveel herrie.

Meestal is het 's avonds als het donker is, dus dan kan ik niets zien (sowieso, ben te lui om naar buiten te kijken) maar ik begin me nu toch wel af te vragen wat er aan de hand is? Anyone?
Hm ik woon niet echt in de buurt maar ik hoor ze ook ja. Maar ik heb ze wel eens harder gehoord. Ik las laatst in de krant dat er helikopters verhuisd zijn van een andere vliegbasis naar Gilze-Rijen. Dus daar zullen ze wel mee aan het spelen zijn.
full stops and exclamation marks
pi_63219050
Idd, al 3 dagen net als het donker is. Nachtoeffening voor de piloten? Mss wel politievluchten met warmtevoelers.. hennepteelt Who knows..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:25:27 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63219376
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
!

Stond vanmorgen in de file naar Bergen op Zoom doordat mensen het leuk vonden om naar een in brand staande vrachtwagen met hooi te kijken!
ik was blij dat ik vrij was haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:26:25 #79
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63219399
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is Breda een mooie stad trouwens . Ben er gister wezen shoppen . En heb in Café het Hart gezeten, kon je op een beeldscherm bestellen . Vet geinig!
Breda is zeker mooi! O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63219809
En ik ben ook weer hier
ff pakketje naar een andere locatie gebracht en gelunched.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:49:38 #81
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_63219990
quote:
Oh trouwens, beste mede-tilburgers (en vooral degenen die in mijn buurt wonen..):

Wat is dat met die fcking helicopters die al drie dagen achtereen laag overvliegen? Af en toe lijkt het net alsof ze m'n huis net-niet raken, zoveel herrie.

Meestal is het 's avonds als het donker is, dus dan kan ik niets zien (sowieso, ben te lui om naar buiten te kijken) maar ik begin me nu toch wel af te vragen wat er aan de hand is? Anyone?
ieder jaar in november is het een weekje of zo nachtvliegen bij Gilze Rijen. Dan vliegen ze tot 23:00.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_63220104
Is dat vorige topic nog de moeite waard om terug te lezen ?
pi_63220624
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef theKiD het volgende:
Idd, al 3 dagen net als het donker is. Nachtoeffening voor de piloten? Mss wel politievluchten met warmtevoelers.. hennepteelt Who knows..
Laatst nog straat achter ons 1 afgebrand
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_63220634
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Tegan het volgende:
Is dat vorige topic nog de moeite waard om terug te lezen ?
ligt eraan
Ik luister NL-Talig
pi_63221718
quote:

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef krioro het volgende:

[..]

Hm ik woon niet echt in de buurt maar ik hoor ze ook ja. Maar ik heb ze wel eens harder gehoord. Ik las laatst in de krant dat er helikopters verhuisd zijn van een andere vliegbasis naar Gilze-Rijen. Dus daar zullen ze wel mee aan het spelen zijn.
Yep, Soesterberg sluit en al het vliegend materieel gaat richting Gilze....
Maar het lijkt me sterk dat dat persé 's avonds moet.
pi_63222491
ze zijn niet aan het spelen! het zijn volgens mij politiehelikopters, dus dan zullen ze wel weer iets aan het zoeken zijn normale vluchtroute en zeker bij nachtvliegen ligt niet boven de stad langs!
pi_63222610
Als ze iets zoeken is inmiddels één ding zeker: ze kunnen het niet vinden.
pi_63222829
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
of wel, maar dat ze gewoon rond blijven vliegen om te controleren
Ik luister NL-Talig
pi_63222839
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wiet, met warmtezoekers
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63223104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wiet, met warmtezoekers
Wat heb jij er verstand van.. Lampen uitgezet dan?
pi_63223323
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef krioro het volgende:

[..]

Wat heb jij er verstand van.. Lampen uitgezet dan?
dat weet toch iedereen ....
Ik doe ze altijd bij andere mensen ....
Paar dagen terug helaas weer 1 afgebrand
Aan de anijshof
Ik luister NL-Talig
pi_63223391
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wiet, met warmtezoekers
Ik weet hoe het werkt...
pi_63223470
Altijd leuk voor mensen die gewoon hun zolder goed verwarmt hebben omdat het hun hobbyhok is
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_63223515
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dat weet toch iedereen ....
Ik doe ze altijd bij andere mensen ....
Paar dagen terug helaas weer 1 afgebrand
Aan de anijshof
pi_63223524
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Spooky4u het volgende:
Altijd leuk voor mensen die gewoon hun zolder goed verwarmt hebben omdat het hun hobbyhok is
pi_63223752
Vorig jaar me doodgelachen bij ons in de straat. Een hoop huurhuizen waren aan de beurt om hun dak te vervangen, dus je kent het wel, 2 weken lang allemaal bouwvakkers die in recordtempo nieuwe daken plaatsen.
Het leuke was dat een week voordat het eerste dak gelicht werd, er 3 zeecontainers in de straat werden gezet, waar erg veel multiplex en bureaulampjes in opgeslagen werden. Ook enkele meters electriciteitkabel werd voorzichtig in de container geplaatst.
Een buurman van me wreef al in zijn handjes... hij mocht over 3 weken weer alles bij iedereen op gaan bouwen a 300 euro per hok.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:27:55 #97
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_63224119
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
ze zijn niet aan het spelen! het zijn volgens mij politiehelikopters, dus dan zullen ze wel weer iets aan het zoeken zijn normale vluchtroute en zeker bij nachtvliegen ligt niet boven de stad langs!
De politie vliegt niet met Chinooks, en die komen ook af en toe over. Elke Tilbo weet toch dat er in November nachtvluchten zijn!
En ze vliegen juist WEL over de stad omdat er ook geoefend wordt in orienteren en navigeren op zicht.
Als het gesneeuwd heeft vliegt de politie helicopter over. Daken zonder sneeuw zijn de sjors.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:29:44 #98
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_63224165
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:14 schreef Spooky4u het volgende:
Vorig jaar me doodgelachen bij ons in de straat. Een hoop huurhuizen waren aan de beurt om hun dak te vervangen, dus je kent het wel, 2 weken lang allemaal bouwvakkers die in recordtempo nieuwe daken plaatsen.
Het leuke was dat een week voordat het eerste dak gelicht werd, er 3 zeecontainers in de straat werden gezet, waar erg veel multiplex en bureaulampjes in opgeslagen werden. Ook enkele meters electriciteitkabel werd voorzichtig in de container geplaatst.
Een buurman van me wreef al in zijn handjes... hij mocht over 3 weken weer alles bij iedereen op gaan bouwen a 300 euro per hok.
lachen man, als de boel affikt en jouw huis vast zit aan die fikkende huizen. Pure humor....
pi_63224558
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef DoctorB het volgende:

[..]

De politie vliegt niet met Chinooks, en die komen ook af en toe over. Elke Tilbo weet toch dat er in November nachtvluchten zijn!
En ze vliegen juist WEL over de stad omdat er ook geoefend wordt in orienteren en navigeren op zicht.
Als het gesneeuwd heeft vliegt de politie helicopter over. Daken zonder sneeuw zijn de sjors.
Elke Tilbo weet ook dat dat wordt aangekondigd in de krant
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:55:54 #100
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_63224845
oh, en volgende week gaan ze er ook nog bij schieten:
http://www.brabantsdagbla(...)enen-voor-missie.ece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')