vrijdag is dan zaterdag! maar als je op zondag besteld krijg je het pas woensdag... heel logisch!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij bol.com staat: op werkdagen voor 21u besteld, de volgende dag in huis. Er staat niet: de volgende werkdag in huis. Betekent dat, dat ik het zaterdag thuiskrijg? Of krijg ik het dan toch maandag pas? Of zouden ze maandag niet meetellen?
huh?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vrijdag is dan zaterdag! maar als je op zondag besteld krijg je het pas woensdag... heel logisch!
net uit bed jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef hetzusjevan het volgende:
krioro is ook lekker wakker of niet?
Thnx tommy, dat dacht ik al. Ik heb 'm net besteld dus dan krijg ik het morgen yay.
Hm ik woon niet echt in de buurt maar ik hoor ze ook ja. Maar ik heb ze wel eens harder gehoord. Ik las laatst in de krant dat er helikopters verhuisd zijn van een andere vliegbasis naar Gilze-Rijen. Dus daar zullen ze wel mee aan het spelen zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh trouwens, beste mede-tilburgers (en vooral degenen die in mijn buurt wonen..):
Wat is dat met die fcking helicopters die al drie dagen achtereen laag overvliegen? Af en toe lijkt het net alsof ze m'n huis net-niet raken, zoveel herrie.
Meestal is het 's avonds als het donker is, dus dan kan ik niets zien (sowieso, ben te lui om naar buiten te kijken) maar ik begin me nu toch wel af te vragen wat er aan de hand is? Anyone?
ik was blij dat ik vrij was haha.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:!
Stond vanmorgen in de file naar Bergen op Zoom doordat mensen het leuk vonden om naar een in brand staande vrachtwagen met hooi te kijken!
Breda is zeker mooi! O+quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is Breda een mooie stad trouwens. Ben er gister wezen shoppen
. En heb in Café het Hart gezeten, kon je op een beeldscherm bestellen
. Vet geinig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |