abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68403162
Leuke aflevering!
Striving to be more than average.
pi_68403537
http://player.omroep.nl/?aflID=9389008

Eindelijk op uitzendinggemist idd. Zo hoort het ook met BELASTINGGELD gefinancierde programma's.
pi_68406066
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef pberends het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9389008

Eindelijk op uitzendinggemist idd. Zo hoort het ook met BELASTINGGELD gefinancierde programma's.
mooi! ik kon het al niet vinden op usenet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_68417592
Keek ook met verbazing toen ik bij nu.nl tv gids rechtsboven bij uitzending gemist ineens Dit was het nieuws zag staan. Moet niet gekker worden. Maar sowieso altijd wel raar gevonden dat het er niet op kwam ivm uitbrengen dvd. Ehhh publieke omroep TROS!

Weer leuke start van nieuwe reeks. Gasten minder boeiend maar t gaat meer om raoul en jan-jaap maakt niet uit wat je ernaast zet zolang de gasten maar niet te (lang) serieus gaan doen.
pi_68420764
"Extremist of bruggenbouwer"
Dat gare wijf: tandarts! "Mijn tandarts ia altijd in het leer" .

Ik vond het wel grappig toen Raoul zo'n Telegraaf-tokkie ging nadoen "Bert en Ernie, echte Nederlanders" .

Al met al wel een aardige aflevering, maar zeker niet super.
pi_68421967
Leuke aflevering
Hopen dat het nivo zo blijft.
pi_68577724
Vandaag naar de opname geweest, en was best een leuke avond. De gasten waren voor mij onbekend (directeur van het SCP Paul Schnabel en belgische acteur Ludo Hoogmartens) De directeur bleef bijna de hele avond erg sirrieus (waarom zoiemand uitnodigen in dit programma?) de belg Hoogmartens deed wel erg grappig mee met de rest. Ze gingen op een leuke wijze om met de gebeurtenissen gister in Apeldoorn, o.a de toppers en van Gaal paar keer flink afgezeken en bijna op het eind durfde Schnabel zelfs nog een grap over Feyenoord te maken. JJ en Hoogmartens waren samen een goed koppel en hadden veel lol, vooral om Snoop Dogg . Al met al nog best vermakelijk, geef het een 7.

[ Bericht 16% gewijzigd door michaeld op 02-05-2009 00:02:48 ]
pi_68598344
Vanavond weer een nieuwe aflevering om 21:35 op Nederland 1.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:33:05 #184
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_68602998
Bijna .
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:45:21 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68603666
Toyota Swift

Dit is niet verkeerd bedoeld, maar ik vind eigenlijk wel dat Raoul ergens wel een punt heeft, er rijden zoveel gekken door rood en als je ff niet oplet dan wordt je ook van je sokken gereden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:47:05 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_68603747
Raoel weer met zijn Wilders' immitatie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:48:33 #187
111843 Cassius
Something's fucky
pi_68603800
Oh nee, de taart

  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:48:47 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_68603812
Het Harm rad met de taart
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:50:12 #189
111843 Cassius
Something's fucky
pi_68603872
'opgeklopte' mediahype
pi_68603913
Gaat hij nou de hele aflevering met slagroom op zijn voorhoofd presenteren .
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:53:41 #191
3185 Adelante
To let it go now
pi_68604011
Die stukjes vanavond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:54:07 #192
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_68604031
Die stukjes inderdaad .
pi_68604069
Aflevering is nu al geslaagd
pi_68604176
Die Ludo Hoogmartens versta ik maar de helft van de tijd...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:59:28 #195
111843 Cassius
Something's fucky
pi_68604203
Stadsverwarming als tip
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:01:17 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_68604274
Traumaheli voor Roel van Velzen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68604280
'Ik mag het van mijn Truusje niet zeggen..... maar hij is niet helemaal goed bij z'n hoofd'

  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:01:34 #198
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_68604287
Ik zie die Van Velzen al helemaal hangen in z'n minibrancard.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_68604494
Wat een geweldige Belg!
pi_68604503
Belg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')