Vandaag naar de opname geweest, en was best een leuke avond. De gasten waren voor mij onbekend (directeur van het SCP Paul Schnabel en belgische acteur Ludo Hoogmartens) De directeur bleef bijna de hele avond erg sirrieus (waarom zoiemand uitnodigen in dit programma?) de belg Hoogmartens deed wel erg grappig mee met de rest. Ze gingen op een leuke wijze om met de gebeurtenissen gister in Apeldoorn, o.a de toppers en van Gaal paar keer flink afgezeken

en bijna op het eind durfde Schnabel zelfs nog een grap over Feyenoord te maken. JJ en Hoogmartens waren samen een goed koppel en hadden veel lol, vooral om Snoop Dogg

. Al met al nog best vermakelijk, geef het een 7.
[ Bericht 16% gewijzigd door michaeld op 02-05-2009 00:02:48 ]