Ja, maar dat gebruik je toch niet, die term? Klinkt zo ouderwets.quote:
Ik mag toch hopen dat hij / jij de volgende ochtend pleite is! (tenminste, als de keuze is gevallen op een botte-op-en-neer-door-paal-boer (oostblokkers zijn daar erg goed inquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wil jij altijd een goed gesprek dan de volgende ochtend
Tuurlijk wel! Lekker heterootjes spelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebruik je toch niet, die term? Klinkt zo ouderwets..
Liefst wel, maar het kwam weleens voor dat ie de nacht bleef en ach als ze maar braaf koffie maken de volgende ochtend vind ik het niet zo ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij / jij de volgende ochtend pleite is! (tenminste, als de keuze is gevallen op een botte-op-en-neer-door-paal-boer (oostblokkers zijn daar erg goed in)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zéker!. Heb ik vorige maand nog gezien in de Melkweg. Ook mooi.
.
Vind je 't wat?
Mag TMM niet komen dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sluwmaar helaas, ik ga ze niet doorgeven
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Liefst wel, maar het kwam weleens voor dat ie de nacht bleef en ach als ze maar braaf koffie maken de volgende ochtend vind ik het niet zo erg
Ik volg maat 2 series: AB-FAB en will and grace.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
serie's die ik volg beginnen nu toch aardig door elkaar te lopen
Ruth uit SFU zit ineens ook in desperate housewifes
en Nate uit SFU heeft net als Micheal uit prisonbreak een hersentumorachtig iets
Ha, wat grappig dat je dat nou net had bij dat nummer, want die haaaat ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Heb ze ook gezien, op pinkpop. Had toevallig de cd weer eens in de auto en Sirens stond op en ik dacht "Dat zou Gellaarboojj best wel eens leuk kunnen vinden!"
Er en tijdens is ook wel leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wil jij altijd een goed gesprek dan de volgende ochtend
Ik nodig zo weeeeeinig mogelijk mensen uit totdat ik weet hoe het duet met mij en Gino gaat zijn en wat ik aanmoetquote:
Ik wil ook een oostblokker, zien er wel geil uit!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij / jij de volgende ochtend pleite is! (tenminste, als de keuze is gevallen op een botte-op-en-neer-door-paal-boer (oostblokkers zijn daar erg goed in)
Alles is beter dan partnerquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebruik je toch niet, die term? Klinkt zo ouderwets..
Als je de achtergrond van dat nr weet (vertelden ze op pinkpop) dan is het juist 1 van de meest gevoelige nr's op de cdquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ha, wat grappig dat je dat nou net had bij dat nummer, want die haaaat ik.
Mij te hard, ik vind de gevoeligere liedjes mooier..
Kun jij zelf ook koffie zetten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Liefst wel, maar het kwam weleens voor dat ie de nacht bleef en ach als ze maar braaf koffie maken de volgende ochtend vind ik het niet zo erg
Je mag het ook halen, met een donut erbijquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik ga echt geen koffie voor je maken hoor!
Als de koningin in je bed ligt dan zorg je gvd zelf maar voor versgeperste jus ja!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je mag het ook halen, met een donut erbij
Zal ik hem voor je stenigen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
D'r is een ventje (60+ dat wel) dat op een ander forum in het slowchat topic steeds het onderwerp verandert als ik iets zegHij mag me niet zo, maar dit is wel heel treurig.
Ik kan sinds kort een esspresso make op het automaat hier in huis, maar vraag me niet om iets anders. En thuis ga ik gewoon naar de koffiekiosk op de hoekquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kun jij zelf ook koffie zetten?
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |