Omdat ie een duet heeft gekregen, met mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef Weemz het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar niet over 'Radicaal, doe ff normaal'...
Why?
Zeg! Niet mijn ubergeile Cois uitlachen!quote:
G met een spleetje tussen zijn tanden dit gaat dan weer volledig langs me heenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heeft het te maken met ene G G met een spleetje tussen zijn voortanden?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
G met een spleetje tussen zijn tanden dit gaat dan weer volledig langs me heen
Nou kom ik helemaal kijken dus he!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:57 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ie een duet heeft gekregen, met mij
ik wil ook, wanneer waren de voorstellingen ook al weer?quote:
Niks geils aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn ubergeile Cois uitlachen!
Kijk maar uit er zijn daar misschien wel heel veel camara'squote:Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil ook, wanneer waren de voorstellingen ook al weer?
Sluwquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil ook, wanneer waren de voorstellingen ook al weer?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sluwmaar helaas, ik ga ze niet doorgeven
Nee hoor. 16e? Nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
16 december toch ? en dit heb je zelf al eerder gepost
Bovenste kan er mee door, de onderste,... ik heb golden retrievers gezien met een slimmere blik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:53 schreef MisterO het volgende:
Kijk dit is leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graagedaan![]()
Fijn weekend jongens!!
Die heeft nate toch al in seizoen 1?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
serie's die ik volg beginnen nu toch aardig door elkaar te lopen
Ruth uit SFU zit ineens ook in desperate housewifes
en Nate uit SFU heeft net als Micheal uit prisonbreak een hersentumorachtig iets
Wil jij altijd een goed gesprek dan de volgende ochtendquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bovenste kan er mee door, de onderste,... ik heb golden retrievers gezien met een slimmere blik.
Whoehahahaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wil jij altijd een goed gesprek dan de volgende ochtend
Aww, lief!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:09 schreef Gellarboy het volgende:. Ik heb van mijn vriendje de spliiiiiinternieuwe cd van Solo gekregen. Vandaag uit. Kan ik 'm zaterdag meteen laten signeren.
.
[ afbeelding ]
Super begin van het weekend..
Vriendje? het is toch verloofde nu? of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:09 schreef Gellarboy het volgende:. Ik heb van mijn vriendje de spliiiiiinternieuwe cd van Solo gekregen. Vandaag uit. Kan ik 'm zaterdag meteen laten signeren.
.
[ afbeelding ]
Super begin van het weekend..
Wat dacht je van: het neefje van Edie uit Desperate Housewives die in afl 10 van 90210 z'n opwachting maaktquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
serie's die ik volg beginnen nu toch aardig door elkaar te lopen
Ruth uit SFU zit ineens ook in desperate housewifes
en Nate uit SFU heeft net als Micheal uit prisonbreak een hersentumorachtig iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |