quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef MisterO het volgende:
There's only two typessss of people in the worrrrrld,
the ones that entertainnn and the ones that observe
lalalalal
Nerd: "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef MisterO het volgende:
There's only two typessss of people in the worrrrrld,
the ones that entertainnn and the ones that observe
lalalalal
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nerd: "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"
Nou dat is dus niet waarquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Angel: There are only 2 types of people in the world: Those who are gay and those are straight
hihiquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat is dus niet waar
There are only 2 types of people in the world: Those who are gay and those who THINK they are straight
Jij komt dan ook niet los van Eindhovenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in een kroeg nog nooit een handoekje zien hangen op de mannenplee
Dit had ik toch wel willen zienquote:
Is ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet los van Eindhoven
Maar je hebt wel gelijk...doekjes op toiletten zijn ronduit ranzig en tref je daarom ook nog maar zelden aan.quote:
Ja gewoon van die papierautomatendingesgevallen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk...doekjes op toiletten zijn ronduit ranzig en tref je daarom ook nog maar zelden aan.
en als ze het niet in hun T-shirt willen dan slikken ze het maar gewoon doorquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon van die papierautomatendingesgevallen.
Of mensen hun T-shirt.
Preciiiieees, jij snapt me!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en als ze het niet in hun T-shirt willen dan slikken ze het maar gewoon door
er sonden net 2 mannen met lange jassen aan de deur, maar het waren helaas jehovagetuigen en geen CIAquote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef MrBrightside het volgende:
Dick Boonman heeft zich geregistreerd op SchoolBANK.
OOOOOH.
Nuenen Pvda Fok Heijden Vertaal
Pierre Bekijk Theatermama Rockmusical Arbeid
Tilburg Regie Tante Zeeman Ernst
Laatste Henry Basisschool Partij Lieuwma
Leij Zot Wolfsjong Dominique Jubileum
Paul Bewoners Zombiehunter Sellami Henk
Jofi Askr Burgers Lindespelers Steen
Doc Microsoft Html Aaltje Ann
Naam Dr Refeling Lyrics Internet
Gemeente N7acscydij7xbpeemogg Nederland Faq Book
Eindhoven Google Hessing Michiel Achmed
Brabant Hermans Vraagtekens Jos Bree
Zie. Er staat ZOT. En een rare geheime code.
Telefoonnummers
* 0408488152
* 0492667838
* 0492430238
Ik bel niet.
En kijk DICK. Je privacy beschermen is dus gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Hij heeft een login op FBI.comquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
welke zoekmachine gebruik je, want dit met die trefwoorden kende ik niet
Lekker aso trouwens, dit. Egoïst!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Xiance het volgende:
* Xiance heeft vandaag geen tosti's gemaakt, pak zelf maar een boterham
mijn moeder heeft een tumor in haar long, i'm sure you'll manage on your ownquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lekker aso trouwens, dit. Egoïst!
Tss tumoren als excuus gebruiken. Laag hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een tumor in haar long, i'm sure you'll manage on your own
Eens kijken.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er sonden net 2 mannen met lange jassen aan de deur, maar het waren helaas jehovagetuigen en geen CIA
trouwens Misterbrightside, welke zoekmachine gebruik je, want dit met die trefwoorden kende ik niet
Precies! Het keurrlijf roept!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wakker worden met Shapeshifters - Lola's Thema (Lola's Loungin Mix) blijft fijn. En fyi ik was al om 10.00 wakker. Moet wel een beetje in een goed ritme gaan komen.
vanavond C.I.N !!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wakker worden met Shapeshifters - Lola's Thema (Lola's Loungin Mix) blijft fijn. En fyi ik was al om 10.00 wakker. Moet wel een beetje in een goed ritme gaan komen.
Ja, dus? Nu kun je geen domme klusjes meer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef Xiance het volgende:
mijn moeder heeft een tumor in haar long, i'm sure you'll manage on your own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |