Ja ik ben juist heel moeilijk (in de omgang)quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieve schat, jij bent verre weg van makkelijk!
Ik stond gister op 't vliegveld omdat ik gokte dat je de annulering niet had doorgezet!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:17 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen, hmmmm koffie
Ik ben heel niet oud en Indisch!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de pallaz is er zo'n vieze oude indonesische man die in de kroeg tegen de muur staat bij de ingang van de wc's, en steeds als er dan een lekkere jongen naar de wc moet gaat hij ook snel en gaat ie er naast staan bij de pisbakken om stiekem te kijken.
Hoe triest ben je dan?!
Ik kan mij er in zijn geheel niets bij voorstellen.quote:
Ik ga vanavond wel verder met slapen, moet met mijn moeder winkelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou, ik ben iig voldoende uitgerust om het weekend te kunnen beginnen.
Nee nee, dit is een andere WC-homoquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben heel niet oud en Indisch!
Je zou ze de kost moeten geven zeg.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kan mij er in zijn geheel niets bij voorstellen.
Welk vliegveld?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stond gister op 't vliegveld omdat ik gokte dat je de annulering niet had doorgezet!
Heb je me WEEEEEEEER laten zitten!!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Ang3l het volgende:
In de pallaz is er zo'n vieze oude indonesische man die in de kroeg tegen de muur staat bij de ingang van de wc's, en steeds als er dan een lekkere jongen naar de wc moet gaat hij ook snel en gaat ie er naast staan bij de pisbakken om stiekem te kijken.
Hoe triest ben je dan?!
Er zijn er meer van mijn soort?quote:
Deze is erger. Deze heeft geen sex op de wc maar wil het alleen maarquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er zijn er meer van mijn soort?
Afschudden en rukken zijn bij mij toch andere bewegingen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze is erger. Deze heeft geen sex op de wc maar wil het alleen maar
Gaat ie een beetje over de rand kijken en aan die van hem frummelen. Onder het mom van "ff afschudden".
Nou, als je meer dan 10x schudt heet het rukken hoor
Dat is dus nog een reden om niet naar de cockring te gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
. Jezus!
Een paar maanden terug was ik in de Cuckoo's Nest in de darkroom en daar is een heel groot urinoir, gewoon in een hoek van de ruimte, aardedonker. Het is gewoon een soort muur met een opstaande rand onderaan, met sprinklers langs de wand om 'door te trekken' zeg maar. Ik liep daar naartoe om m'n ding te doen, trek m'n jodocus te voorschijn, komt er ineens vanuit het niets een vent aan en die draait me om en stopt mijn pik achter in z'n broek: "Piss! Piss!"
Ik heb vriendelijk voor de ervaring bedankt..
Waar veeg jij je snikkel aan af bij een urinoir?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
Daarnaast, afvergen is veel hygiënischer.
jaja je was gewoon thuis in je pyamaquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stond gister op 't vliegveld omdat ik gokte dat je de annulering niet had doorgezet!
Heb je me WEEEEEEEER laten zitten!!!
Waar haal je nu weer de Cockring vandaan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef hierissieweer het volgende:
Dat is dus nog een reden om niet naar de cockring te gaan.
Moet dat nou al deze verhalen op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
. Jezus!
Een paar maanden terug was ik in de Cuckoo's Nest in de darkroom en daar is een heel groot urinoir, gewoon in een hoek van de ruimte, aardedonker. Het is gewoon een soort muur met een opstaande rand onderaan, met sprinklers langs de wand om 'door te trekken' zeg maar. Ik liep daar naartoe om m'n ding te doen, trek m'n jodocus te voorschijn, komt er ineens vanuit het niets een vent aan en die draait me om en stopt mijn pik achter in z'n broek: "Piss! Piss!"
Je kunt om 16:00u meer hebben dan om 11:00u?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:51 schreef Nuno_G het volgende:
Moet dat nou al deze verhalen op de vroege ochtend
Van dat soort verhalen wel, dat is nogal zwaar op de maag in de vorege ochtend (het is hier trouwens een uur eerder)quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je kunt om 16:00u meer hebben dan om 11:00u?
Dat neukt iemand d'r nog weleens uit..
Aan dat handdoekje wat aan de muur hangt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar veeg jij je snikkel aan af bij een urinoir?.
Mietjequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
. Jezus!
nee ik stond op airport in pyjamaquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaja je was gewoon thuis in je pyama
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aan dat handdoekje wat aan de muur hangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |