Ooohoohoooowquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Google weet inderdaad veel, maar dat is nog steeds anoniem. En als het dat niet zou zijn, dan wens ik ze veel succes met de wetenschap dat ik op www.dudesnude.com kom (whehehe). Als ze het een beetje combineren met de camerabeelden, dan kunnen ze me misschien nog betrappen op rukken voor de pc, so what?
Echt, als ik me daar druk om moet gaan maken...
Geloof me als ik je zeg dat de leukste plaatjes achter een password zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:32 schreef Ang3l het volgende:
*saves pictures as*
Nou, deze waren ook al behoooorlijk full frontal of back (open wide)quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geloof me als ik je zeg dat de leukste plaatjes achter een password zitten..
Nee over iemand uit Eindhovenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef Gellarboy het volgende:
Dan hebben we het niet over mijn vent hoor..
Edit: Oh, nu staat er ineens nog wat bij. Volgens mij ging het uberhaupt al niet over mijn vent..
He dank je wel... wat een opluchting!quote:
Je hebt hem stiekem vastgehouden he!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef Gellarboy het volgende:
Zo ben ik.
Nee, maar ik heb wel gekeken. Whehehehehequote:
Alstu!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef MrBrightside het volgende:
Bah. Moe & 2 colleges. En geen broodbeleg.
Is dat, dat spul wat je op je lichaam kunt smeren en er dan af likken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
Berengoed..
Ik heb het wel eens snachts, maar dan ga ik toch maar, want een nat bed is erger.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Jongens!!!!
Ik moet plassen...
Maar ik heb geen zin...........
Lieve schat, jij bent verre weg van makkelijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, deze waren ook al behoooorlijk full frontal of back (open wide)
Dus als deze jongeman nog 1x in het openbaar beweerd dat ik te makkelijk voor woorden ben..... ohh, stuur ik nu een mailtje naar z'n vrienden?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel gekeken. Whehehehehe.
Ach, er zijn er die er van houdenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens snachts, maar dan ga ik toch maar, want een nat bed is erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |