quote:
Moet denken aan mijn liefjequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef samjustme het volgende:
[/quote
OMG sometimes!![]()
kassa? is dat niet morgen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Moet denken aan mijn liefje![]()
ik ga Kassa kijken online
Voor mp3's moet je bij GB zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:49 schreef MrBrightside het volgende:
Heeft iemand wat mp3-tjes van a balladeer voor me? Ik vind het leuk maar ik kan nooit wat vinden.
En is iemand wel eens in café prik geweest in adam aan de spuistraat? Ik had er nog nooit van gehoord en heb op de site gekeken, wat ze schrijven over zichzelf is wel ok volgens mij maar op de foto's zie ik veel oudere mensen en travestieten. Lijkt dan toch een wat hoger reguliersgehalte te hebben.
nooit van gehoord, maar ik weet ook niet alles.... als het een reguliersgehalte heeft...(dus zien en gezien worden en verveeld voor je uitkijken.) dan is het toch van alle leeftijden..quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:49 schreef MrBrightside het volgende:
Heeft iemand wat mp3-tjes van a balladeer voor me? Ik vind het leuk maar ik kan nooit wat vinden.
En is iemand wel eens in café prik geweest in adam aan de spuistraat? Ik had er nog nooit van gehoord en heb op de site gekeken, wat ze schrijven over zichzelf is wel ok volgens mij maar op de foto's zie ik veel oudere mensen en travestieten. Lijkt dan toch een wat hoger reguliersgehalte te hebben.
Solo, was erg tof! Gelukkig waren ze als eerst met hun optreden zodat we niet hoefden te wachten tot 1 uur en naar een of ander hiphop bandje hoefden te luisteren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe was gisteren? hoe heet die bitch? sola solo o.i.d?
Ben bijna klaar met teruglezen gaat weer over pisbakken o.i.d.
been there, done that .. geen pretje...skanks
http://kassa.vara.nl/portalquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kassa? is dat niet morgen?![]()
vind toch de vroegere Britney het beste....de heerljike pop-shit.... alhoewel gimme more ook heerljik is...
wat bedoel je met project manager? is dat van een groot bedrijf? (hoe zo nosy?)quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:53 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor mp3's moet je bij GB zijn.
Prik is echt een superkroeg!
Geen nichtenkit, travestiebar, sleaze of wat dan ook.
Gewoon een keurige homokroeg waar je ook gewoon met je hetero vriendinnen heen kunt. Ik ben er laatst met 4 collegas (1 dame, 2 heteromannen) geweest op een vrijdag.
Het personeel van deze tent is het vriendelijkste wat ik in Amsterdam tegen ben gekomen. Geen attitude en super service gericht.
AANRADER!! (al weet ik niet of dat uit mijn mond zo goed klinkt met de naam die ik hier heb, maar hey, eigenlijk ben ik een hele keurige projectmanager)
18quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef MrBrightside het volgende:
Kijk dan in mn fobo.Maar goed, 18.
En een hoog reguliersgehalte vind ik dus negatief, dat dat duidelijk is.
@PDD: bedankt. Ik zal er eerst binnenkort eens langsfietsen.
Ohja, Prik heeft geen hoog Reguliersgehalte en ook geen Warmoesgehalte.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef MrBrightside het volgende:
Kijk dan in mn fobo.Maar goed, 18.
En een hoog reguliersgehalte vind ik dus negatief, dat dat duidelijk is.
@PDD: bedankt. Ik zal er eerst binnenkort eens langsfietsen.
Hoe lang danquote:
ik ben net 33 jaar gewordenquote:
Ja, Warmoes zou er helemaal bij moeten komenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:59 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ohja, Prik heeft geen hoog Reguliersgehalte en ook geen Warmoesgehalte.
Super service, super muziek, super publiek.
Dont worry, ik ben ook pas op mn 35 ste (ofzo) uit de kast gekomen. Achteraf bezien had dat wel wat eerder gemogenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben net 33 jaar gewordenhoeveel is dat in gay years. zit in Nederland nog in de kast...mag wel opschieten... hahaahah
Ligt toch een beetje aan met wie je daar bent. Als wij er komen dan is het meestal met onze beste vriendin (nou ja, ze is GB's beste vriendin). En hebben we de dikste lol zonder ons ook maar iets aan te trekken van de omgeving (nu heb ik zowieso al nooit last van mijn omgeving).quote:
hahah ja maar in het buitenland ben ik wel gewoon uit de kast...vandaar het voor mij erg raar is om hier over homo's te hebben in het Nederlands op dit Forum..... en ik ben hier natuurlijk voor de smileys..quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dont worry, ik ben ook pas op mn 35 ste (ofzo) uit de kast gekomen. Achteraf bezien had dat wel wat eerder gemogen.
kijk als een kroeg zoiets als hieronder beschreven organiseert, dan kan er bij mij al niet veel meer mis, gewoon een toffe kroeg lijkt mequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:49 schreef MrBrightside het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |