Amorado betekend, liefdesvriendje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ook zo over komen, dan kan ie het thuis bij zijn moeder ook gebruiken. Als hij daar het woord Amorado zou gebruiken, dan zou zijn moeder gaan gillen![]()
Ja dit is zo'n familie van als je het maar niet zegt bestaat het ook niet, terwijl iedereen het weet
Niks van te zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat tegenwoordig een verbeterde versie van Ang3l rondloopt... met andere woorden: denk dat Ang3l een dagje schumacher heeft gedaan
Ik ken de achtergrond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Als je de achtergrond van dat nr weet (vertelden ze op pinkpop) dan is het juist 1 van de meest gevoelige nr's op de cd
Probleem is wel met Romaanse talen dat je op Amorado/a moet letten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
Moet ook zo over komen, dan kan ie het thuis bij zijn moeder ook gebruiken. Als hij daar het woord Amorado zou gebruiken, dan zou zijn moeder gaan gillen![]()
Ja dit is zo'n familie van als je het maar niet zegt bestaat het ook niet, terwijl iedereen het weet
Dat er niets van is te zien, betekend alleen maar dat het vakkundig en dus mooi is gebeurt.quote:
Daarom juistquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Probleem is wel met Romaanse talen dat je op Amorado/a moet letten.
daar is niet meer veel aan te volgen, beide serie's zijn afgelopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik volg maat 2 series: AB-FAB en will and grace.
is daar ook al een serie van?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:35 schreef wonderer het volgende:
Damn, moet nog een aflevering wachten tot Javerts zelfmoord
Miniserie, met Gerard Depardieu en John Malkovichquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is daar ook al een serie van?
Ik ga zo richting Pathe voor Madagascar 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef samjustme het volgende:
bah heb bijna alles bij pathe al gezien, verveel me te pletter
I know, maar dvd-speler blijft het maar herhalenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar is niet meer veel aan te volgen, beide serie's zijn afgelopen
Die lijkt me ook leuk maar wist niet dat ie al uit was wacht zelf met spanning op the day the earth stood stillquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga zo richting Pathe voor Madagascar 2
Ben ik niet met je eens, er komt zoveel uit dat ik wel 4x per week in de bioscoop zou kunnen zitten. Er zijn maar weinig films waarbij ik weg ben gegaan omdat ik het niks aan vond. En met 2 Pathe's op loopafstand (Tushinski en De Munt) is er altijd wel een film die de moeite van het bekijken waard is!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef samjustme het volgende:
pathe unlimited kaart is wel handig maar zoveel leuke films komen er niet uit
Heb laatste maanden denk ik al gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, er komt zoveel uit dat ik wel 4x per week in de bioscoop zou kunnen zitten. Er zijn maar weinig films waarbij ik weg ben gegaan omdat ik het niks aan vond. En met 2 Pathe's op loopafstand (Tushinski en De Munt) is er altijd wel een film die de moeite van het bekijken waard is!
deze zin klopt ergens niet of klinkt gewoon raarquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens ik ga schijten en dan kijken of dat ding beneden ook nog een beetje fatsoenlijk beeld geeft....
Dan mag ik toch hopen dat je wel zo'n Pathe Unlimited hebt?!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb laatste maanden denk ik al gezien
Quantom of Solace
Max payne
Tropical Thunder 2x keer
Bangkok Dangerous
Death Race
What happens in Vegas
Forgetting Sarah Marshall
Mamma Mia 2x keer
Sex and the City 3x keer
Hairspray 3x keer
OH JA WALL-E![]()
ja hallo, dat kan iedereen zijn... nee ff serieus....quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
foto's van de jamin waarin iemand in jouw snoeppot roert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |