Wheheh, goed plan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zal ik hem voor je stenigen?
ok, ik zet hem op mijn lijstje.quote:
Betekenisvolle anderquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen!?
quote:
Vrouw/man/vriend/vriendin/fuckbuddy/bitch weet ik het maar partner klinkt zo ontwijkendquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen!?
ik en iets uit de keuken hahahahahahahahahahahahahaha een glas wijn kun je krijgenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de koningin in je bed ligt dan zorg je gvd zelf maar voor versgeperste jus ja!!!
's Ochtends? Is ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en iets uit de keuken hahahahahahahahahahahahahaha een glas wijn kun je krijgen
Amorado of Amigo Intimoquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn wederhelft.
Mijn ik-kon-niemand-beters-krijgen-dus-doe-ik-het-maar-met-hem
Ik ben er ook ontwijkend over, misschien is dat het. Daarom vind ik het ook vervelend dat ik out ben op mijn werk, ik ben er niet zo open over.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vrouw/man/vriend/vriendin/fuckbuddy/bitch weet ik het maar partner klinkt zo ontwijkend
Als iemand iets wil wat ik in de keuken heb en kan inschenken, is dat 1 van de weinige mogelijkheden. Maar ik kan wel even uit het raam schreeuwen voor koffie en iets anders hoorquote:
You'd better bicha, you'd better!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iemand iets wil wat ik in de keuken heb en kan inschenken, is dat 1 van de weinige mogelijkheden. Maar ik kan wel even uit het raam schreeuwen voor koffie en iets anders hoorde kiosk is heel vlakbij
Klinkt als een tampon. Of een dildo.quote:
Is gewoon intieme vriend, gebruikt een vriend van mij altijd om zijn scharrels mee aan te duiden. Geliefde vind ie een te sterk woordquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klinkt als een tampon. Of een dildo.
Dat hadden mijn papa en mama gelukkig destijdsquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet er het geld maar voor over hebben.
Geld voor botoxquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hadden mijn papa en mama gelukkig destijds
Ik weet wat het betekent, maar het komt wat klinisch over. Een dildo noem je anders ook niet "geliefde".quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
Is gewoon intieme vriend, gebruikt een vriend van mij altijd om zijn scharrels mee aan te duiden. Geliefde vind ie een te sterk woord
ja maar bij micheal begint dat nu pas echt aan het licht te komen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft nate toch al in seizoen 1?
Ik vermoed dat tegenwoordig een verbeterde versie van Ang3l rondloopt... met andere woorden: denk dat Ang3l een dagje schumacher heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geld voor botox?
"Lieverd, fijne 10-jarig-huwelijksdag. Zullen we een dagje Schoemacheren?"
Moet ook zo over komen, dan kan ie het thuis bij zijn moeder ook gebruiken. Als hij daar het woord Amorado zou gebruiken, dan zou zijn moeder gaan gillenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, maar het komt wat klinisch over. Een dildo noem je anders ook niet "geliefde".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |