Nee, TT is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef existenz het volgende:
Voordeel is wel, dat als er een vrouw naast zou liggen, zou ik geen Trauma Team mogen kijken. Want dat is natuurlijk te eng.
Hier is het niet snel genoeg hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:58 schreef theKiD het volgende:
Echt.. het begint me errug snel te gaan
wsop rtl7 begintquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen, is overigens niet eel beter dan trauma team
Ik keek Net5, alleen nu weet ik niet wat er op is...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen, is overigens niet eel beter dan trauma team
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, Trauma Team is gewoon niet leuk...
uitslapenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JeffreyXL het volgende:
pff moet eigenlijk gaan slapen. Morgen alweer om half 7 op
Het was lastig, ik weet het. Maar we zijn eruit, en daar gaat het om. En ik was te lui om het voluit te typen.quote:
Uiterlijk half 11 opstaan hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JeffreyXL het volgende:
Mannen die subtiele signalen afgeven.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef theKiD het volgende:
Ik hou liever van lang en traag...
Ben gewoon heel erg TT van begripquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was lastig, ik weet het. Maar we zijn eruit, en daar gaat het om. En ik was te lui om het voluit te typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet naar de opticien. Kost altijd zoveel geld, gelukkig is het eindelijk weer declareertijd (ik mag het maar een keer per twee jaar declarerenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik ben meer dan jaloers op je. Deze week is echt niet normaal. alleen nog maar voreg opgemoeten. Maar goed went vanzelfquote:
Hoe subtiel wil je hebben dat ik liever langzamere posts zie>?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Mannen die subtiele signalen afgeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |