Ik snap wel dat ze elke aanslag van een HHC-er proberen te ontwijken nu.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WEheh die scheids. Pedro wil probeerd de bal nog te bereiken en krijgt daarvoor een vrijetrap.
Deze zin loopt niet goed maar de intentie is duidelijk tochquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Merkie het volgende:
1-5 KAMPIOENEN. Overigens keek ik weer net niet, toch knap om als je een wedstrijd serieus probeert te volgen maar 1 goal hebt gezien.
Inderdaad, zeker als ze toch al ruim voorstaanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze elke aanslag van een HHC-er proberen te ontwijken nu.
Vooruit.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet goed maar de intentie is duidelijk toch?
Tegen een amateur club?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Krijgt Makaay nog een publiekswissel of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze elke aanslag van een HHC-er proberen te ontwijken nu.
Verdediger je boerenvriendjes maarquote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef pekel het volgende:
.
Jaja, HHC schopt er echt lustig op los. KattenDriessengejank om niets.
Wat zullen we nu eens zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat het nog maar 1-4 staat en geen 1-5 zul je zeggen 'inderdaad, dat zeg ik ook', en als het 1-5 wordt zul je zeggen 'mijn post was cynisch bedoeld'.
Familie van Driessen toevallig?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verdediger je boerenvriendjes maar
Die Koks spoort gewoon niet.
Vroeg het me ook al af jaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef RijstNatie het volgende:
wat voor gezwel heeft gert jan op zn bovenlip?
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijk fout publiek.
Wel humor.
Wat maakt het uit hoeveel het wordt?quote:
Er gebeurt ook eens wat in Emmenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijk fout publiek.
Wel humor.
Het is edoch wel een feit.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Voltreffer het volgende:
Het is wachten totdat het helemaal niets in amsterdam word ingezet.
Het is wachten totdat je taalcursus wordt ingezetquote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Voltreffer het volgende:
Het is wachten totdat het helemaal niets in amsterdam word ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |