Ik zou liever die van Gio of Makaay willen hebben..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij zou het shirtje van Wijnaldum krijgen na de wedstrijd?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tip: geen domme vragen stellen als je je nooit voetbal kijkt maar wel toevallig een wedstrijd op RTL 7 meepikt.
Hij zo op de keeper af. Die speler die er 5 meter naast stond had er echt niet meer bij gekunnen.quote:
Dat bewijst dat er veel mensen hier zitten die nog wat af te reageren hebben na gisterenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Stofje het volgende:
Whehe, Feyenoord staat op 1-3 en gelijk valt het topic dood. Mooi.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef theclansman het volgende:
[..]
bruins krijgt vast die van Kocks
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Stofje het volgende:
Whehe, Feyenoord staat op 1-3 en gelijk valt het topic dood. Mooi.
Wel een FM talentjequote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Michał Janota (Gubin, 29 juli 1990) is een Pools voetballer, die momenteel onder contract staat bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder staat bekend om zijn techniek, snelheid en sterk linkerbeen. Hij werd gescout bij de Poolse voetbalclub UKP Zielona Góra.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 nieuwe helden. Nog meer talent als Wijnaldum.
denk dat ie um wel mag anders heb je het toch niet zoveel over 1 spelerquote:Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef Stofje het volgende:
Kockx? Heeft die jongen deze wedstrijd iets verkeerd gedaan? Ik vind het bijzonder prettig dat driessen ons constant op de hoogte houdt van het eerder gebeurde, wat een commentator, wat een held, wat een man.
Oh Kelvin!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Leerdam heettie geloof ik D-K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |