Ja, hoe geniaal dat antwoord.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft een flinke hematoom op z'n quadriceps
Ik kende hem nog niet. Maar na vandaag is het zeker een troetelkind ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef Stofje het volgende:
Ik vind deze gast echt een held. Ik vind 'm lief.
Mwa, wat lompe acties, maar om daar nou het verhaal van de wedstrijd van te maken...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Eerder zielig van die Kocks, idioot man.
En daarna: "Nou, dat is volgens mij gewoon Nederlands... Ik kan het ook de vierkoppige bovenbeenspier noemen."quote:
Verbeek kent alle soorten spieren en spierproblemen van z'n jongens, wat een held.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En daarna: "Nou, dat is volgens mij gewoon Nederlands... Ik kan het ook de vierkoppige bovenbeenspier noemen."
Zouden ze dan vragen wat hij van de overtreding vond?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Bruins doet de loting.
Zoals ik al zei: contracteren en 2 keer per jaar laten spelen, tegen Ajax.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
Kocks is gewoon een baas
Is dat niks voor Feyenoord misschien? Hij is goedkoop, Nederlands en 30+'er... ideaal toch?
Kan hij samen gezellig met Bruins trainen
Wat "lompe acties" ? Sorry hoor, maar er zaten een paar belachelijke overtredingen tussen, en dat is erg jammer. Dat Driessen erover door blijft zeuren is onnodig, daar heb je gelijk in, maar dat sommigen hem dan gelijk Feyenoord aanhanger te noemenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, wat lompe acties, maar om daar nou het verhaal van de wedstrijd van te maken...
Even flink inpeperen. DOEN Humberto!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zouden ze dan vragen wat hij van de overtreding vond?en van Kocks zelf?
Doe normaal Crane, tegen ons mag het niet, maar je wil wel dat hij ajaxieden neer moffelt, éérg sportiefquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: contracteren en 2 keer per jaar laten spelen, tegen Ajax.
Rest van de tijd ben je hem toch kwijt wegens schorsingen inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: contracteren en 2 keer per jaar laten spelen, tegen Ajax.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Stofje het volgende:
Luigi Bruins is de Melvin Platje van Feyenoord.
Zit het je nog steeds hoog dat wij wel door zijn, en jullie nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord zal wel weer een makkie loten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |